Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara–TPS 24.09.13 (Ti)

<< < (9/9)

67:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Syyskuu 26, 2013, 07:34:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Calzo - Syyskuu 25, 2013, 22:50:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jurpo - Syyskuu 25, 2013, 14:07:23 ---Jatkoajan otteluketjussa joku mainitsikin asiasta joka ainakin meikäläistä suuresti halissa kummastutti. Kääriäinen kuuluttaa: Ottelun yleisömäärä VAIN 3928.

--- Lainaus päättyy ---
. Ja ne 3928 jotka vaivautuivat, voivat siis olla ylpeitä siitä että tulivat. Sitä tuo tarkoitti.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy tunnustaa,että olen ostanut ruudun palveluista joka Tappara ottelun ja muutaman muunkin. Se ja tolkuttoma matka hallille ei saa minua lähtemään moneenkaan otteluun. Toki livenä tulen myös otteita seuraamaan.
Itse peli tepsiä vastaan oli ekaa ja vikaa erää lukuunottamatta juuri sitä Tapparaa jota haluan nähdä enemmänkin.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 26, 2013, 14:24:26 ---Itse peli tepsiä vastaan oli ekaa ja vikaa erää lukuunottamatta juuri sitä Tapparaa jota haluan nähdä enemmänkin.

--- Lainaus päättyy ---

En ymmärrä miten jotkut saa TPS-pelin ekasta erästä noin huonon? Eihän ensimmäisen ja toisen erän erona ollut kuin että toisessa saatiin kiekko maaliin kolmesti joista pari meni aika helposti Hoistikan selän taakse. Pelillisesti ensimmäinen oli aivan yhtä hyvää ja Tapparan hallintaa ja siinäkin olisi jo voitu kiekko saada maaliin pari kertaa. Kolmanteen erään toki olen täysin samaa mieltä, siinä nukahdettiin Jormakan 4-0 maalin jälkeen totaalisesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta