Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Median kausiennakot kaudelle 2013-14

(1/5) > >>

Harald Hokiman:
Suomikiekko.com kausiennakkoa - Tappara
http://www.suomikiekko.com/2013/08/1414-tappara-mestaruustaisteluihin-varma-nimi/

Sakkem:
Suomikiekon/Isotalon mielestä Tappara on liigan eniten vahvistunut joukkue.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Sakkem - Elokuu 31, 2013, 18:52:44 ---Suomikiekon/Isotalon mielestä Tappara on liigan eniten vahvistunut joukkue.

--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiintoista, että Savosen mielestä Tappara ei päässyt edes viiden kärkeen ja Isotalo pistää ykköseksi. Yksi syy voi olla, että Isotalo ilmeisesti olettaa Barkovin jatkavan, koska ei mainitse häntä menetyksiin.

Kaiken kaikkiaan itse olen sitä mieltä, ettei Tappara tuolle listalle kuulukaan, vaikka erittäin kova nippu onkin.

lupu:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Elokuu 31, 2013, 19:11:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sakkem - Elokuu 31, 2013, 18:52:44 ---Suomikiekon/Isotalon mielestä Tappara on liigan eniten vahvistunut joukkue.

--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiintoista, että Savosen mielestä Tappara ei päässyt edes viiden kärkeen ja Isotalo pistää ykköseksi. Yksi syy voi olla, että Isotalo ilmeisesti olettaa Barkovin jatkavan, koska ei mainitse häntä menetyksiin.

Kaiken kaikkiaan itse olen sitä mieltä, ettei Tappara tuolle listalle kuulukaan, vaikka erittäin kova nippu onkin.

--- Lainaus päättyy ---
Täysin samaa mieltä Naapurin kanssa. Otsikkokin oli liigan eniten vahvistuneet joukkueet ja mielestäni Tappara ei lukeudu niihin. Paljon on vielä tulokkaista isoja kysymysmerkkejä, joten ihan vahvistumisesta ei todellakaan voi puhua. Barkovin poislähtö heikensi joukkuetta aika oleellisesti, kun taas Jormakka on aika hyvää vauhtia lunastamassa odotuksia jo ennen kauden alkua. Lisäksi Tuukan poislätö heikensi puolustusta, kun taas toivon Puistolasta sen korvaavaa.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: lupu - Syyskuu 01, 2013, 11:03:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Elokuu 31, 2013, 19:11:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sakkem - Elokuu 31, 2013, 18:52:44 ---Suomikiekon/Isotalon mielestä Tappara on liigan eniten vahvistunut joukkue.

--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiintoista, että Savosen mielestä Tappara ei päässyt edes viiden kärkeen ja Isotalo pistää ykköseksi. Yksi syy voi olla, että Isotalo ilmeisesti olettaa Barkovin jatkavan, koska ei mainitse häntä menetyksiin.

Kaiken kaikkiaan itse olen sitä mieltä, ettei Tappara tuolle listalle kuulukaan, vaikka erittäin kova nippu onkin.

--- Lainaus päättyy ---
Täysin samaa mieltä Naapurin kanssa. Otsikkokin oli liigan eniten vahvistuneet joukkueet ja mielestäni Tappara ei lukeudu niihin. Paljon on vielä tulokkaista isoja kysymysmerkkejä, joten ihan vahvistumisesta ei todellakaan voi puhua. Barkovin poislähtö heikensi joukkuetta aika oleellisesti, kun taas Jormakka on aika hyvää vauhtia lunastamassa odotuksia jo ennen kauden alkua. Lisäksi Tuukan poislätö heikensi puolustusta, kun taas toivon Puistolasta sen korvaavaa.

--- Lainaus päättyy ---

Samaan Isotalon rankkaukseen itsekin havahduin. Kiekkomonistereiden otsikointi ei puolla Tapparan näkymistä listalla. Se, onko Mäntylä mennyt ja Puistola tullut ja onko Tappara siis vahvistunut/heikentynyt on aika epämääräistä sekin. Vahvistumusta ja heikentymistä voi arvioida vain kokonaisuuksista. Ei Tapparaa pidä verrata viime kauden Tapparaan vaan siihen, mikä on Tapparan suhteellinen asema liigassa muihin joukkueisiin (siis kokonaisuuteen eli tässä yhteydessä liigan tasoon) verrattuna viime kauden vastaavaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta