Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sotshin Olympiakisat 2014 (Jääkiekko)

<< < (42/48) > >>

TPR:
Selostus tulee ilmeisesti tahallaan noin sekunnin liian aikaisin? Ärsyttää tietyissä tilanteissa, kuten äsken Ruotsin maalissa.

Tuomareilta aika erikoista toimintaa koko ajan.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Helmikuu 21, 2014, 15:18:25 ---Selostus tulee ilmeisesti tahallaan noin sekunnin liian aikaisin? Ärsyttää tietyissä tilanteissa, kuten äsken Ruotsin maalissa.

--- Lainaus päättyy ---

Minkä ihmeen takia ne lähettäis selostusta ja kuvaa "tahallaan" eri aikaan, miksi epäilet tällaista?

Niin ja mulla ainakin televisiosta tulee ääni ja kuva ihan oikeaan aikaan.

TPR:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Helmikuu 21, 2014, 15:35:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Helmikuu 21, 2014, 15:18:25 ---Selostus tulee ilmeisesti tahallaan noin sekunnin liian aikaisin? Ärsyttää tietyissä tilanteissa, kuten äsken Ruotsin maalissa.

--- Lainaus päättyy ---

Minkä ihmeen takia ne lähettäis selostusta ja kuvaa "tahallaan" eri aikaan, miksi epäilet tällaista?

Niin ja mulla ainakin televisiosta tulee ääni ja kuva ihan oikeaan aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

No ainakin itse olen ollut huomaavinani että pari maalia on selostettu sekunnin murto-osa ennen maalin syntyä, eikä vain näissä kisoissa.

Syynä voisi olla se että selostus saataisiin vastaamaan mahdollisimman hyvin tapahtumia jäällä. Selostajan puhe on kuitenkin luonnostaan hieman tapahtumia jäljessä.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Helmikuu 21, 2014, 15:47:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Helmikuu 21, 2014, 15:35:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Helmikuu 21, 2014, 15:18:25 ---Selostus tulee ilmeisesti tahallaan noin sekunnin liian aikaisin? Ärsyttää tietyissä tilanteissa, kuten äsken Ruotsin maalissa.

--- Lainaus päättyy ---

Minkä ihmeen takia ne lähettäis selostusta ja kuvaa "tahallaan" eri aikaan, miksi epäilet tällaista?

Niin ja mulla ainakin televisiosta tulee ääni ja kuva ihan oikeaan aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

No ainakin itse olen ollut huomaavinani että pari maalia on selostettu sekunnin murto-osa ennen maalin syntyä, eikä vain näissä kisoissa.

Syynä voisi olla se että selostus saataisiin vastaamaan mahdollisimman hyvin tapahtumia jäällä. Selostajan puhe on kuitenkin luonnostaan hieman tapahtumia jäljessä.

--- Lainaus päättyy ---

Joo tiedän kyllä mitä tarkoitat, oon itse huomannut jossain kisoissa saman, tosin tänään mulla tuli ihan normaalisti. Mutta oon kyllä suhteellisen varma, että kyse on teknisestä synkkaus-ongelmasta eikä mistään tarkoituksellisesta jutusta. Jos sitä tarkoituksella rukattaisiin, niin eiköhän se vedettäis vähän hillitymmin ettei nyt kuitenkaan häiritsevän etuajassa tuu.

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Helmikuu 21, 2014, 16:26:38 ---Mutta oon kyllä suhteellisen varma, että kyse on teknisestä synkkaus-ongelmasta eikä mistään tarkoituksellisesta jutusta.
--- Lainaus päättyy ---

Olen kyllä antanut itseni ymmärtää, että selostajille nimenomaan käytetään pientä ennakkoa, selostajan nopeudesta riippuen. Ei kyllä perustu mihinkään faktaan. Voihan toki olla myös, että selostus ja ottelusignaali eivät jostain syystä ole synkroonissa.

Itse peliä on mielestäni turha ylianalysoida. Suomi antaa materiaalissa sen verran tasoitusta, että päivän suoritustaso pitää olla vähintään 100% jotta kärkimaat kaatuvat. Tänään ei mielestäni aivan sellaiseen päästy - hommassa ei ollut samaa tappamisen meininkiä kuin Venäjää vastaan. Syyt voivat olla fyysiset tai henkiset, maistuvan Venäjä-voiton jälkeen. Pelaajatkin vaikuttivat pelin jälkeen siltä, että tappio oli hyväksytty aika nopeasti, eikä kyseessä ollut mikään "kuoleman ottelu".

Pronssi olisi huikea suoritust tältä joukkueelta. Neljäs sijakin ihan kunniakas, mutta toisaalta siinä tapauksessa tilille jäi vain yksi voitto isoista kiekkomaista (Venäjä). Tosin turpaan olisi tullut nimenomaan kisojen ja yleisesti tämän hetken kärkikolmikolta: Kanada, USA, Ruotsi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta