Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sotshin Olympiakisat 2014 (Jääkiekko)

<< < (30/48) > >>

Rouhija:
Onneksi sentään viideltä alkaa viihdyttävä huippuottelu. Ei tarvitse tätä hidasta Venäjä-USA -höntsyä katsella  ;D

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Helmikuu 15, 2014, 15:02:37 ---Onneksi sentään viideltä alkaa viihdyttävä huippuottelu. Ei tarvitse tätä hidasta Venäjä-USA -höntsyä katsella  ;D

--- Lainaus päättyy ---

No, kai tää just alkuhöntsänä menee  :D Taitaa olla näiden skabojen ensimmäinen kunnon matsi, jossa tunnetta, intensiteettiä ja vauhtia.

Labrys:
Jortikka on huippu tyyppi. Sopii hyvin näitten kisojen asiantuntijaksi, kun venäjän tiätämystä riittää ja hyvää läppää heittää mm. Ovechkinin pensseleistä, jotka Ovie on nyt näköjään ajanut.
USA ja Venäjä esittää huippukiekkoo ja tossa kyydissä voi kyllä suomipoika olla ihmeissään, varsinkin kun noita poisjääntejä on, kun ikävä kyllä Barkovinkin turnaus ohi.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: Sasha-18 - Helmikuu 14, 2014, 19:42:23 ---Niki Juusela on ihan OK selostaja, eipä kyllä parempaakaan kiekkoselostajaa tule tässä kohtaa mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

A. Mertaranta, A.Mäkinen, JP. Jalo ja J. Alkio ovat ainakin minun mielestäni parempia kiekkoselostajia.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Helmikuu 15, 2014, 16:05:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sasha-18 - Helmikuu 14, 2014, 19:42:23 ---Niki Juusela on ihan OK selostaja, eipä kyllä parempaakaan kiekkoselostajaa tule tässä kohtaa mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

A. Mertaranta, A.Mäkinen, JP. Jalo ja J. Alkio ovat ainakin minun mielestäni parempia kiekkoselostajia.

--- Lainaus päättyy ---
Mä ottaisin tosta pois Mertarannan, ja Jalon. On vaan mun mielestä niin älyttömän raskasta kuunneltavaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta