Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sotshin Olympiakisat 2014 (Jääkiekko)

<< < (23/48) > >>

hvvw:
Hieno nähdä Granlund - Barkov akseli, on ainakin ns. hockeysense kunnossa tossa kentässä.

illodin:
Kyllä tuossa nyt pedataan Teukalle one-timerin paikkoja saa nautiskella kyllä syöttötaidosta. Teukka kisojen maalikunkku?

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: hvvw - Helmikuu 10, 2014, 14:29:12 ---Hieno nähdä Granlund - Barkov akseli, on ainakin ns. hockeysense kunnossa tossa kentässä.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestäni Granlund-Barkov-akseliin verraten on viisi miljoonaa kertaa hienompaa nähdä Barkov-Selänne-akseli kentällä, kun tähän viimeksimainittuun on viimeinen realistinen mahdollisuus tässä maailmanhistoriassa. Loistokas menneisyys ja ehkä vielä loistokkaampi tulevaisuus kohtaavat samassa kentässä. Granlund ja Barkov kerkiävät vielä keskenään tekemään vaikka ja mitä.

Desperado:
Laitetaan vaikka tänne:
http://yle.fi/urheilu/oletko_granlund_selanne_vai_kenties_rantamaki_testaa_kuka_leijonista_olet/7078916
Mä oon Väänänen :D

hvvw:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Helmikuu 10, 2014, 14:42:58 ---
Mun mielestäni Granlund-Barkov-akseliin verraten on viisi miljoonaa kertaa hienompaa nähdä Barkov-Selänne-akseli kentällä

--- Lainaus päättyy ---

Niin, luonnollisesti. Hahmottelin omankin viestini ensin siihen malliin, että Teemunkin olisin erikseen maininnut, mutta pointtini oli tällä kertaa enemmän tässä "soihdun siirtymisessä" sukupolvelta toiselle. Upea kentällinen joka tapauksessa, leijonien Haapala - Barkov - Nieminen  ::)

EDIT: Sekin piti vielä sanomani, että onneksi Minnesotan Yeo taitaa olla edelleen ainoa koutsi, joka ei ole tajunnut Granlundin sopivan - kaikesta huolimatta - paremmin laiturin tontille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta