Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

A-nuorten ottelut 2012-13

<< < (10/16) > >>

mansehoki:
Hyvin oli valmennusjohto hereillä kun tappioiden jälkeen palattiin jälleen voittojen tielle.
Hyviä vinkkejä tältä foorumilta löytyykin  ;D

#51:
Tappara-Ilves 3-0, Mikael Edelmann 34 torjuntaa, maalit Joni Mäkelä, Tuomas Koskinen ja Lassi Niemenmaa. Hyvä junnut!

Messi:
Joku asia on vaivannut jo pitkään ja kävin liiton sivuilta tarkastamassa, olinko edes jäljillä. No olin tällä kertaa. Tapparan ylivoimapeli on liigan huonointa. Ylivoimaprosentti on tällä hetkellä 11,76, surkea. Valmentaja näyttää jääräpäisesti peluuttavan melkein yhtä ylivoimaa päivästä toiseen. Luulisi, että jotain muutoksia tuohon tehtäisiin. Ihan sama mitä tekee, niin ei ainakaan tuosta huonone. Totuus lienee kuitenkin se, että valmentaja on varmasti tuon tiedostanut ja pähkäilee tykönään asiaa. Uskon kyllä, että hän reseptit keksii tuohonkin, ja näemme keväällä Tapparan porskuttelevan playoffseihin.

mansehoki:
Viikonloppuna Vierumäellä olin katsomassa A-junkkareiden pelejä. Näkemäni voisin
kiteyttää yhteen lauseeseen. Jotain tarttis tehdä. En jaksa pureutua niihin pelillisiin
asioihin jotka oman näkemykseni mukaan kaipaisivat parannusta, niitä on nimittäin
paljon. Hyvää oli se, että pojat olivat ajoissa paikalla, ja tietenkin se, että yksi voittokin
saatin raavittua kasaan. Huolestuttavaa sunnuntain pelissä oli  se, että TPS:ää vastaan
ei ollut kyllä mitään saumoja taistella voitosta. Vaikka näin Mansen miestä kirpaisee, niin
pakko on myöntää, että Turussa on tehty joitain asioita oikein.
Kevät on kiekkoilijan parasta aikaa, joten nyt taistelkaa!!!

eetoli:

--- Lainaus käyttäjältä: mansehoki - Tammikuu 14, 2013, 19:37:31 ---Viikonloppuna Vierumäellä olin katsomassa A-junkkareiden pelejä. Näkemäni voisin
kiteyttää yhteen lauseeseen. Jotain tarttis tehdä. En jaksa pureutua niihin pelillisiin
asioihin jotka oman näkemykseni mukaan kaipaisivat parannusta, niitä on nimittäin
paljon. Hyvää oli se, että pojat olivat ajoissa paikalla, ja tietenkin se, että yksi voittokin
saatin raavittua kasaan. Huolestuttavaa sunnuntain pelissä oli  se, että TPS:ää vastaan
ei ollut kyllä mitään saumoja taistella voitosta. Vaikka näin Mansen miestä kirpaisee, niin
pakko on myöntää, että Turussa on tehty joitain asioita oikein.
Kevät on kiekkoilijan parasta aikaa, joten nyt taistelkaa!!!

--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiinnosta kyselen, että meneekö mielestäsi ikäkausivaihtelun piikkiin osa vai pitäisikö ikäkausi olla jopa parempi Tapparalla kuin TPS:lla? Joskus vaan ikäkauden päämassa on toisella paljon edellä, vaikka omassa joukkueessa olisikin huippulupauksia pari. Itse en siis ole nähnyt pelejä, joten kyselen pelejä katselleelta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta