Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

MM-kisat 2013 Ruotsi/Suomi

<< < (14/15) > >>

Ljpp:
Hyvä, toivottavasti Granlundilla riittää virtaa eikä tule vain velvollisuudentunnosta. Mikestähän on hyvää vauhtia kasvamassa uusi Ville Peltonen. Ja jos on kunnossa, niin pelillisestikin käyttöä on. Saadaan ainakin YV-peliin lisää vaihtoehtoja.

KanahäkinKrykovi:
Vaikka Suomen sentteriosasto kaipaakin vahvistusta, niin laittaisin silti Mikken laitaan. Koskiranta ja Korpikoski pelaa hyvin yhteen ja löytää toisensa hyvin. Laittaisin Mikken siihen salmisen tilalle. Ihan sillä että moneen otteeseen viimekaudella Koskirannan pelityyliä verrattiin monelta taholta Mikko Koivun pelityylin kaltaiseksi. Korpikoskikaan mikään varsinainen kynäniekka ole, vaikka käsiä löytyykin. Sellanen köyhänmiehen Koivu-Ruutu parivaljakko tuo Koskiranta-Korpikoski akseli. Mikke tois siihn sitten viekkautta ja käsiä vois vaikka leikkiä Filppulaa tms. Ehdottomasti siis Jalosena ainakin kokeilisin mitä Mikke sais aikaseks Kakkosen laidassa. Jos kuitenkin Mikke päätetään laittaa keskelle, niin silloin jättäisin Savinaisen ykköseen ja toisin Pesosen nenä turvoksissa Mikken vierelle Mikelle tuttuna jamppana ja toiseksi laituriksi Hagman. Itse siis sillä kannalla että kakkosen laituriksi, että ykkösen taakse saadaan koviakin maita vastaan varteenotettava alati vaarallinen tulosyksikkö.

30#:
Itse luulen että Mikke ottaa justiinsa Viitaluoman paikan.
Itse muodostaisin ketjut näin:

Pessi - Konna - JMA
Ykkönen toimii ei kannata muuttaa.

Hagman - Koskiranta - Korpedo
Hakke ottaa salmisen paikan vaikka tehotonta on ollut, mutta Salmisen yhteis peli ei kyllä toimi ollenkaan Korpikosken kanssa.

Savinainen - Mikke - Sakke
Savinainen tuo fyysisyyttä ja suoraviivaisuutta kun kaks muuta pyörittävät peliä.

Phiström - Hytönen - Anttila
Energia kenttä

Kylmäpää-Kake:
Jäi noi Ovechkinin Mm-kisat yhen pelin pitusiks. Usa voitti Venäjän 8-3. Ovechkin iski 1+1 tehot ja oli muuten komee maali. Usalta mm. Graig Smith 0+5 ja Paul Stastny 2+2. :)

Kylmäpää-Kake:
Olipas aikamoinen jännitysnäytelmä toi Suomi-Slovakia. Mut on se Konna kova äijä.
Kontiola pisteen päässä leijonien kaikkienaikojen turnauksen piste-ennätyksestä.
Saku Koivulla on vielä ennätys 4+12 kymmeneen peliin.
Kontiolalla on kahdeksaan peliin 8+7.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta