Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F6 Ässät-Tappara 24.04.13 (Ke)

<< < (12/18) > >>

wibididii:
Jos tulee turpaan tänään, nii missäs ne illan hopeejuhlat on?! Mihin väki menee kaataan kuppia?  :P
Mutta toivotaa et äijät tosta nousee, Metsolta vaan loistavia torjuntoja ja muilta upeita häkkejä!

keijokuula:
Ens kaudelle voissitten hommata maalivahdin? Juha Metsola khl:ään? Sallikaa mun nauraa! Sinne valui mestaruus.. KIITOS JUHA

grassinen:

--- Lainaus käyttäjältä: keijokuula - Huhtikuu 24, 2013, 19:56:04 ---Ens kaudelle voissitten hommata maalivahdin? Juha Metsola khl:ään? Sallikaa mun nauraa! Sinne valui mestaruus.. KIITOS JUHA

--- Lainaus päättyy ---

No valuihan se, varsinkin tämä ottelu olis voitettu ilman Metsolan lahjamaaleja, mutta ei tässä pahaa oloo kannata Metsolalle sen enempää sysätä ehkä, ilman Metsolaa taas ei oltais finaaleissa.. Finaaleissa sitten alisuoritti ja sekös kyrpee, tosin alisuoritti aika moni muukin ja valmennus ei ollut mun mielestä ajantasalla, ei muutettu tarpeeks peliä ja lyötiin päätä Raantaan.
Tai enmätiedä, ei jaksa nyt hakea kuka kusi finaaleissa ja eniten, eiköhän se oo kuitenkin koko joukkue, kyllä tää korpee, niin pirusti, JUST TÄMÄ PELI!

Mutta nojoo, ennen kautta, enpä haaveillut runkkarin kakkospaikasta ja finaaleissa pelaamisesta.

Nyt riepoo niin paljon, et alkaisin haukkuun vaan liikaa turhaan jengiä, Ässät oli parempi, lähinnä nopeesti miettien maalivahti oli selkeesti parempi finaaleissa.

Nyt tarvii rauhottavaa nestettä vähän, urheilumediaa en jääkiekon osalta tänään kyllä pysty kattoon ja Ässien juhlia puuh..
Kyllä tää kausi varmasti positiiviseks muuttuu kesän mittaan, mutta NYT TUNTUU AIVAN SIELTÄ JOSTAIN SYVÄLTÄ SYVÄLTÄ PRKL!

keijokuula:
Kyllä se vaan niin ottaa päähän että kuudennessa finaalissa maalivahti lahjoittaa voiton! d-junnuissa ei mee noin helppoja maaleja.. Tervemenoo khl:ään eiole käyttöä.. maalivahdin käsittääkseni pitäisi torjua laujauksia

Andy:
Turha selitellä, Ässät oli parempi ja sillä siisti. Tänään oli sauma voittaa ja ottaa henkinen yliote huomiseen, mutta ei vaan Tapparan peli riittänyt. Helvetin pitkä aika on taas ensi kevääseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta