Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Maalivideoita - Tappara.fi

<< < (4/24) > >>

Fiiu:

--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Lokakuu 20, 2006, 10:52:03 ---Hienoa että videot saatiin raportteihin mukaan.

Videot näkyvät olevan muodossa 432x352, joka ei ole 4:3-kuvasuhteessa. Voisiko jatkossa käyttää esim. 480x360 tai 432x324-resoluutiota niin että videot näkyvät automaattisesti oikeassa kuvasuhteessa? (Tai 512x384 jos ohjelma vaatii 16-jaollisen resoluution.)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän nuo saadaan 4:3-formaattiin jos löytyy joku helppokäyttöinen softa millä tuo hoituu. Kyse on kuitenkin vapaaehtoistyöstä ja ei kovin moni halua useaa tuntia painia sen takia että saa "parhaat sekunnit" talteen joka pelistä. Jos sinulla on vinkkiä sopiviin softiin niin kerro toki, palautteella tätä hommaa parannetaan.

TPR:

--- Lainaus käyttäjältä: Fiiu - Lokakuu 20, 2006, 18:06:12 ---Jos sinulla on vinkkiä sopiviin softiin niin kerro toki, palautteella tätä hommaa parannetaan.

--- Lainaus päättyy ---
Koska en tiedä millä laitteistolla videota siirretään .avi-muotoon, en ala ehdotella ohjelmia, mutta eikö nykyisestä löydy asetusta jolla resoluutiota voi muuttaa?

Sinänsähän tuo asia ei paljoa haittaa, itse saan yhdellä näppäimellä kuvan 4:3-muotoon ruudulle.

Fiiu:
Perus-peeseerautaa Windows XP:llä höystettynä ja joku simppeli softa. Ei auta resoluution vaihto, se tekee sen ominpäin. (Minä en siis tuota hommaa tee vaan tavallaan seurailen keskustelua läheltä, mutta samoja asioita ollaan jo yritetty pohtia)

Ahteri:
Saiskohan noihin videoihin lisäks parhaat taklaukset jos niitä nyt yleensä tulee. Ne on kumminkin loisto viihdettä ja olishan se ollu kiva hehkutella Koistisen niitillä ipa pelin jälkeen...

axe:
TPS-pelin maalit lisätty. Paitsi kolmannen erän alusta pari maalia, kun kuvauksessa on ollut jotain teknistä häikkää ja nauhalla on pelkkää mustaa. Samoin sen näkyvän kolmannen erän kuvan kuvasuhdekin on ollut jotenkin persiillään ja meno näyttää kovin pitkulaiselta.

HPK-maaleista mulla ei ole tietoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta