Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Maalivideoita - Tappara.fi

<< < (23/24) > >>

Desperado:
Niinpä.

Kyllä mä Willen videopalvelusta pidin enemmän. Vai kenen se nyt oli.Tämä aamulehden palvelu on liian hätäinen maalien osalta.

Kyllä se muuten pelittää nyt mullakin.

Rausku:

--- Lainaus käyttäjältä: Desperado - Syyskuu 20, 2007, 12:12:47 ---Kyllä mä Willen videopalvelusta pidin enemmän. Vai kenen se nyt oli.Tämä aamulehden palvelu on liian hätäinen maalien osalta.

--- Lainaus päättyy ---

Eikä pelkästään maalien osalta. Selkeä etu tässä Aamulehden palvelussa on tosin luvatut pelaaja- ja valmentajahaastattelut, mutta palvelu ei aio ilmeisesti näyttää muita pelitilanteita kun maalit. Taklaukset, taidokkaat yksilösuoritukset ja tappelut (oma mielipide) ovat osa jääkiekkoa, ja myös niitä olisi mukava nähdä videoiden muodossa, niin kuin viime kaudella jo totuttiinkin.

Wille:
Tuo huippuhetkien näyttäminen kyllä on se, mitä minä odotan videopalvelulta. Vaikkei se viime kaudellakaan paras mahdollinen ollut, niin katsotaan mitä tälle asialle voi tehdä.

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Syyskuu 20, 2007, 14:39:17 ---Vaikkei se viime kaudellakaan paras mahdollinen ollut, niin katsotaan mitä tälle asialle voi tehdä.

--- Lainaus päättyy ---

Viimekautinen on ollut ainakin parempi kuin nykyinen. Kiekko-ottelu on muutakin kuin pelkkiä maaleja, minua ainakin kiinnostaa tusinamaaleja enemmän esimerkiksi loistavat "kerran elämässä" -torjunnat, tietenkään taklauksia ja tappeluita unohtamatta.

Wille:
Ensimmäinen askel voisi olla, että sinne Aamulehteen antaa palautetta kyseisistä maalivideoista ja siitä, että muutakin voisi pelistä näyttää. Kun kerran AL ton verran on palveluun panostanut, niin luulisi kiinnostavan sen parannuskin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta