Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)

<< < (11/12) > >>

ordinary:
Kotipelit on hoidettu nippa nappa ja Porin pelien maaliero 1-9 !
Tarttis maanantaina hoitaa homma, muuten ei hyvä heilu.
Joka äijä nyt kaasu pohjaan, ei tartte enää säästellä...

coly:
Porilaiset voi suksia väsyneiltä provoiltaan saman tien ******* täältä :D. On oikeasti niin tyhmää porukkaa, että uskon vahvasti täällä esitetyn sisäsiittoisuuden todeksi.

ordinary:
Jos minua tarkoitat, niin ihan Mansesta ja valitettavasti lievää pessimistin vikaa... (ja realismia).
Ei nuo Porin pelit ihan putkeen ole menneet, vaikka minkälaisten taikalasien läpi katselisi.
Haluan kyllä kokea 2003 meiningit uudestaan, mutta paljon pitää parantaa, ennen kuin poika
on kotona. Maanantaina uusi päivä ja halliin taas.

grassinen:
Juu ei nappaa.. tuutteko kattoon meidän pelisuunnitelmat, ei me niistä tiedetä, Jukka (kai) tietää..
Kuten sanoin en muista mitä.. Porilaiset tervetuloa maanantaina. 7 finaaliottelua, se on hienoa ja torstaina on aika juhlia Tampereella :).

Eeyore:

--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 23:01:46 ---Ei ota ja miksi ihmeessä ottaisi?
--- Lainaus päättyy ---
Itseäni ainakin ketuttaisi, jos kannattaisin seuraa, jonka en ikinä näkisi voittavan mestaruuksia. Noh... ehkä häviämiseenkin tottuu, kun luuseriporukkasi tarpominen ei sinua haittaa. Tapparan kannattajan on aika vaikea samaistua tuollaiseen, ettei mestaruuksia tipahtele.



--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 23:01:46 ---Kirjoitan faktaa, toisin kuin sinä.
--- Lainaus päättyy ---
Varma merkki paskanjauhannasta on, kun asiaa pitää itse sanoa faktaksi. Onnittelut.



--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 23:01:46 ---Oletko muuten eläessäsi käynyt Isomäellä?
--- Lainaus päättyy ---
Viimeksi keskiviikkona. Launtain peliin en saanut lippuja - kiitos Ässien paskan lipunmyynnin - joten katselin ottelun töllöstä.



--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 23:01:46 ---Kirjoittamaksi kohta A. on totta, synnyin -80, joten en ole mestaruutta kokenut.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen Tapparan mestaruuksia elinaikanani kokenut jo 6 kappaletta. Osan niistä paikan päällä seuranneena. Tänä keväänä taas yksi lisää.



--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 23:01:46 ---Jos uhosi kohdasta B. osoittautuu vääräksi, teet itsesi naurunalaiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Plaa plaa plaa. Et edes itse tajua enää mitä höpiset. Mene Ässä-palstalle jauhamaan paskaasi, jos teillä sellainen on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta