Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)

<< < (9/12) > >>

Tapsu1967:
Ensin hyvät asiat:
-Tilanne on tasan.

Sitten pari faktaa:
-Tampereen pelit oisivat voineet mennä ihan kummalle vaan, hyvä et "meille".
-Porissa ei mitään saumaa kummallakaan kertaa.
-kämmenet hikoo, jännittää, toiveet korkeella, mut pelkoki hiipii vähä pusakkaan, siks paskoja ollaan vieraissa.

MUTTA kyllä mua välillä ********* katella totta, aika totaalista neitikiekkoo. ***** ku ei taklata, vaikka ois mielettömiä paikkoja jakaa pommeja. Kurvataan saatana muodonvuoksi siit läheltä ja vähä yritetäään mailalla tökätä. Hyökkäyksiin lähtö niin niin vaivanloista=pakki laittaa kiekon päätyyn ite tai laiturin kautta ja yhteenkään päätykiekkoon ei meinata ehtii eka.
Suomi vuoden 2011 MM-kisoissa oli sellainen, jollainen mä haluisin suosikkini olevan. Se taisteli, repi, raastoi, luisteli ja tsemppas elukan lailla! Tapsussa sellaista ei juurikaan näy........valitettavasti.

Suoraman Sevon:
Toivotaan että Tappara saa maanantaina saman tunteen päälle, mikä täällä jo näyttää olevan...sopivasti v:mäisyyttä;)

Keano:

--- Lainaus käyttäjältä: polvitaklaaja - Huhtikuu 20, 2013, 21:43:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 21:34:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: heka8835 - Huhtikuu 20, 2013, 21:15:48 ---No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

--- Lainaus päättyy ---

Ahaa, olen siis pelle, kun kirjaan vääriä väittämiä oikeiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, kannattaa ensin katsoa mitä kaveri on kirjoittanut aikaisemmin. Ja tuon viestin voi tulkita myös... noh saat selvittää sen ihan itse.

Perustele kirjaamasi väitteet, tuolla typerällä listauksella tulevat vain mestatuksi ja loppu viimein potkituksi pois täältä.

--- Lainaus päättyy ---
Aivan, vahvalta näyttää viestihistoria. Pelkkää provoa ilman asiaa.
Ei minun tarvitse perustella mitään, peli näyttää kaiken.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapsu1967 - Huhtikuu 20, 2013, 21:57:52 ---Ensin hyvät asiat:
-Tilanne on tasan.

Sitten pari faktaa:
-Tampereen pelit oisivat voineet mennä ihan kummalle vaan, hyvä et "meille".
-Porissa ei mitään saumaa kummallakaan kertaa.
-kämmenet hikoo, jännittää, toiveet korkeella, mut pelkoki hiipii vähä pusakkaan, siks paskoja ollaan vieraissa.

MUTTA kyllä mua välillä ********* katella totta, aika totaalista neitikiekkoo. ***** ku ei taklata, vaikka ois mielettömiä paikkoja jakaa pommeja. Kurvataan saatana muodonvuoksi siit läheltä ja vähä yritetäään mailalla tökätä. Hyökkäyksiin lähtö niin niin vaivanloista=pakki laittaa kiekon päätyyn ite tai laiturin kautta ja yhteenkään päätykiekkoon ei meinata ehtii eka.
Suomi vuoden 2011 MM-kisoissa oli sellainen, jollainen mä haluisin suosikkini olevan. Se taisteli, repi, raastoi, luisteli ja tsemppas elukan lailla! Tapsussa sellaista ei juurikaan näy........valitettavasti.

--- Lainaus päättyy ---

Finaalien vieraspelaaminen on ollut kyllä kaukana omasta tasosta ja luvalla sanoen surkeaa. Toivottavasti valmennus ja pelaajat saavat tähän täysmuutoksen seuraavaan vieraspeliin. Mutta kyllä ainakin 3. finaalissa KOKO JOUKKUE taisteli ja yritti.

Tapsu1967:
Sen verran korjaan/täydennän.....tarkoitin tolla viimeisellä vieraspelaamista. Toivottavasti koti"taika" pitää loppuun saakka  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta