Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)

<< < (8/12) > >>

Keano:

--- Lainaus käyttäjältä: Eeyore - Huhtikuu 20, 2013, 20:53:47 ---Ässien hurmoksesta ei ole ollut tietoakaan parissa viime pelissä. Tapparan pitää nyt vain yksinkertaisesti a) lopettaa tyhmien jäähyjen ottaminen ja b) ratkaistava itse hieman suoraviivaisemmin. Tämän illan esityksen perusteella Tappara vaikuttaa entistä vahvemmalta mestarisuosikilta. Ässät eivät yksinkertaisesti pysty vastaamaan Tapparan parantuneeseen peliin.

--- Lainaus päättyy ---
Sinä olet joko,
A. Tyhmä
B. Et ymmärrä jääkiekosta mitään
C. Yrität pönkittää romahtanutta itsetuntoasi näillä puheilla, missä ei ole mitään pohjaa.

Ottaako noin koville, kun Pata on toistaiseksi vienyt kaukalossa ja varsinkin katsomossa.

heka8835:

--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 21:07:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Eeyore - Huhtikuu 20, 2013, 20:53:47 ---Ässien hurmoksesta ei ole ollut tietoakaan parissa viime pelissä. Tapparan pitää nyt vain yksinkertaisesti a) lopettaa tyhmien jäähyjen ottaminen ja b) ratkaistava itse hieman suoraviivaisemmin. Tämän illan esityksen perusteella Tappara vaikuttaa entistä vahvemmalta mestarisuosikilta. Ässät eivät yksinkertaisesti pysty vastaamaan Tapparan parantuneeseen peliin.

--- Lainaus päättyy ---
Sinä olet joko,
A. Tyhmä
B. Et ymmärrä jääkiekosta mitään
C. Yrität pönkittää romahtanutta itsetuntoasi näillä puheilla, missä ei ole mitään pohjaa.

Ottaako noin koville, kun Pata on toistaiseksi vienyt kaukalossa ja varsinkin katsomossa.

--- Lainaus päättyy ---

No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: heka8835 - Huhtikuu 20, 2013, 20:51:36 ---Tälle kommentille Ässäfanit naureskelee jatkoajassa. Itse vähän samaa mieltä, ei siinä mitään pitkää jauhamista tarvita, että kiekkoo reppuun laitetaan, pääasia, että laitetaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ei näistä kannata välittää ja aika huvittaviahan nuo Porilaiset ovat. Analyyttisesti saatikka objeltiivisesti ajatteleminen ei onnistu. Ei sinällänsä ihme kun ovat kaikki toistensa serkkuja. Tuolla Inbred/Redneck -osastolle ei kannata turhaa aikaansa tai energiaansa uhrata.

Parempi voitti tänään ja sillä siisti. Se, että mitenkä nuo maalit tehtiin ja peli pelattiin voidaan puida niin monella tavalla ja koko sarjan ajan  aika paljon tuota värikynää on käytetty. Tässä on kaksi suhteellisen tasaista joukkuetta ja molemmat ovat ansainneet tuloksensa. Tappara on pelannut Porissa hieman kananmunat kainalossa sekä sitten virheistä on rokotettu läpi sarjan.

Tänään ainakin kaksi meni aika helposti Metsolalta. Ässät puolusti hyvin ja maalineteen ei paljon paikkoja tullut.

Keano:

--- Lainaus käyttäjältä: heka8835 - Huhtikuu 20, 2013, 21:15:48 ---No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

--- Lainaus päättyy ---

Ahaa, olen siis pelle, kun kirjaan vääriä väittämiä oikeiksi.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Keano - Huhtikuu 20, 2013, 21:34:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: heka8835 - Huhtikuu 20, 2013, 21:15:48 ---No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

--- Lainaus päättyy ---

Ahaa, olen siis pelle, kun kirjaan vääriä väittämiä oikeiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, kannattaa ensin katsoa mitä kaveri on kirjoittanut aikaisemmin. Ja tuon viestin voi tulkita myös... noh saat selvittää sen ihan itse.

Perustele kirjaamasi väitteet, tuolla typerällä listauksella tulevat vain mestatuksi ja loppu viimein potkituksi pois täältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta