Kirjoittaja Aihe: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)  (Luettu 14962 kertaa)

Poissa Tammos

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 370
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #30 : Huhtikuu 20, 2013, 20:38:32 »
Miinukset menevät enimmäkseen kärkipelaajille: Nieminen, Koskiranta, Erkinjuntti, Mäntylä, Clarke, Saravo. Näytti fyysiseltä väsymykseltä, mutta saattoi olla henkistäkin.

Oli positiivisiakin esityksiä tässä järjestyksessä: Palola, Peltola, Leimu, Järvinen, Lucenius.

Nyt pitäisi tehdä seuraavat:

- harjoitella 2 ylivoimaa, jotka molemmat mennään kahdella pakilla. Ykkösylivoimaan: Järvinen-Koskiranta-Erkinjuntti-Mäntylä-Aalto, ja kakkoseen: Nieminen-Lucenius-Umicevic-Leimu-Aalto/Clarke. Eli Palola pois ylivoimasta, mutta sitäkin enemmän peliaikaa tasakentällisin. Järviselle selkeät ohjeet mitä häneltä odotetaan.

- peluutusta on pakko tasoittaa, ja käyttää mm. Makkosta ja muita alivoimalla, vaikka siinä pieni riski onkin. 

- Haapala myös kentälle vaikka Venäläisen paikalle.

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #31 : Huhtikuu 20, 2013, 20:39:13 »
Ei nyt panikoida vielä. Pelit on taas 0-0 ja maanantaina mahdollista ottaa eka kiinnitys kannuun, tosin se vaatii jälleen kovan tsempin. Porin pirut tietää että maanantaina on niiden pakko voittaa tai Tappara kuittaa. Maanantain kotivoitto kertoo Ässille sen että Tapparakaan ei kotona kaadu. Ihan sama mitä tapahtu tänään tai eilen. Maanantain voitto on nyt se mikä seuraavaksi tullaan muistamaan. Ja voitte olla varmoja että alkaa Ässäpakan puntti tutista kotonakin kun sarja on meille katkolla. Mutta olishan se kiva kotona poikkasta torstaina, tai aivan sama, kunhan tulee meille vaikka Ivalon hallissa, kunhan tulee.
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #32 : Huhtikuu 20, 2013, 20:43:21 »
En nähnyt kenttätapahtumia niin pessimistisesti kuin moni muu näemmä edellä. Mutta taas idioottimainen kiekko katsomoon -jäähy ja tärkeä avausmaali Ässille. Saravolta synkkä ilta.

Siitä on oltava huolissaan että Tappara antoi maalivahtipelissä tasoitusta. Helppo avausmaali ja lisäksi Metsola oli imuroida puolesta kentästä samanlaisen vedon kuin IFK:ta vastaan. Jos tasaisten joukkueiden välillä alkaa muodostua selvä ero maalivahtipelissä niin se ratkaisee sarjan.

Toivottavasti Metsola jättää tämän pelin saman tien taakseen. Tilanne on edelleen se, että Tapparalle riittää kotivoitot. Samoin tilanne on edelleen se, että Ässät hengittää Hakametsän peleissä niskaan ja Tappara häviää selvin luvuin Porissa.

Poissa heka8835

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #33 : Huhtikuu 20, 2013, 20:51:36 »
Lainaus Jatkoajan raportista:

"- Jokainen Ässien maali oli vähän halpa. Ne eivät olleet pitkän jauhamisen tuloksia, vaan vähän sellaisia ohhoh-juttuja. Ässät oli tänään kuitenkin hyvä, taistelu jatkuu, Rautakorpi pohti katkerasti."

Tälle kommentille Ässäfanit naureskelee jatkoajassa. Itse vähän samaa mieltä, ei siinä mitään pitkää jauhamista tarvita, että kiekkoo reppuun laitetaan, pääasia, että laitetaan.

Poissa Eeyore

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #34 : Huhtikuu 20, 2013, 20:53:47 »
Ässien hurmoksesta ei ole ollut tietoakaan parissa viime pelissä. Tapparan pitää nyt vain yksinkertaisesti a) lopettaa tyhmien jäähyjen ottaminen ja b) ratkaistava itse hieman suoraviivaisemmin. Tämän illan esityksen perusteella Tappara vaikuttaa entistä vahvemmalta mestarisuosikilta. Ässät eivät yksinkertaisesti pysty vastaamaan Tapparan parantuneeseen peliin.
2015

Poissa Keano

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #35 : Huhtikuu 20, 2013, 21:07:24 »
Ässien hurmoksesta ei ole ollut tietoakaan parissa viime pelissä. Tapparan pitää nyt vain yksinkertaisesti a) lopettaa tyhmien jäähyjen ottaminen ja b) ratkaistava itse hieman suoraviivaisemmin. Tämän illan esityksen perusteella Tappara vaikuttaa entistä vahvemmalta mestarisuosikilta. Ässät eivät yksinkertaisesti pysty vastaamaan Tapparan parantuneeseen peliin.
Sinä olet joko,
A. Tyhmä
B. Et ymmärrä jääkiekosta mitään
C. Yrität pönkittää romahtanutta itsetuntoasi näillä puheilla, missä ei ole mitään pohjaa.

Ottaako noin koville, kun Pata on toistaiseksi vienyt kaukalossa ja varsinkin katsomossa.

Poissa heka8835

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #36 : Huhtikuu 20, 2013, 21:15:48 »
Ässien hurmoksesta ei ole ollut tietoakaan parissa viime pelissä. Tapparan pitää nyt vain yksinkertaisesti a) lopettaa tyhmien jäähyjen ottaminen ja b) ratkaistava itse hieman suoraviivaisemmin. Tämän illan esityksen perusteella Tappara vaikuttaa entistä vahvemmalta mestarisuosikilta. Ässät eivät yksinkertaisesti pysty vastaamaan Tapparan parantuneeseen peliin.
Sinä olet joko,
A. Tyhmä
B. Et ymmärrä jääkiekosta mitään
C. Yrität pönkittää romahtanutta itsetuntoasi näillä puheilla, missä ei ole mitään pohjaa.

Ottaako noin koville, kun Pata on toistaiseksi vienyt kaukalossa ja varsinkin katsomossa.

No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #37 : Huhtikuu 20, 2013, 21:18:58 »
Tälle kommentille Ässäfanit naureskelee jatkoajassa. Itse vähän samaa mieltä, ei siinä mitään pitkää jauhamista tarvita, että kiekkoo reppuun laitetaan, pääasia, että laitetaan.

Ei näistä kannata välittää ja aika huvittaviahan nuo Porilaiset ovat. Analyyttisesti saatikka objeltiivisesti ajatteleminen ei onnistu. Ei sinällänsä ihme kun ovat kaikki toistensa serkkuja. Tuolla Inbred/Redneck -osastolle ei kannata turhaa aikaansa tai energiaansa uhrata.

Parempi voitti tänään ja sillä siisti. Se, että mitenkä nuo maalit tehtiin ja peli pelattiin voidaan puida niin monella tavalla ja koko sarjan ajan  aika paljon tuota värikynää on käytetty. Tässä on kaksi suhteellisen tasaista joukkuetta ja molemmat ovat ansainneet tuloksensa. Tappara on pelannut Porissa hieman kananmunat kainalossa sekä sitten virheistä on rokotettu läpi sarjan.

Tänään ainakin kaksi meni aika helposti Metsolalta. Ässät puolusti hyvin ja maalineteen ei paljon paikkoja tullut.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Keano

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #38 : Huhtikuu 20, 2013, 21:34:36 »
No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

Ahaa, olen siis pelle, kun kirjaan vääriä väittämiä oikeiksi.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #39 : Huhtikuu 20, 2013, 21:43:22 »
No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

Ahaa, olen siis pelle, kun kirjaan vääriä väittämiä oikeiksi.

Kyllä, kannattaa ensin katsoa mitä kaveri on kirjoittanut aikaisemmin. Ja tuon viestin voi tulkita myös... noh saat selvittää sen ihan itse.

Perustele kirjaamasi väitteet, tuolla typerällä listauksella tulevat vain mestatuksi ja loppu viimein potkituksi pois täältä.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Tapsu1967

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #40 : Huhtikuu 20, 2013, 21:57:52 »
Ensin hyvät asiat:
-Tilanne on tasan.

Sitten pari faktaa:
-Tampereen pelit oisivat voineet mennä ihan kummalle vaan, hyvä et "meille".
-Porissa ei mitään saumaa kummallakaan kertaa.
-kämmenet hikoo, jännittää, toiveet korkeella, mut pelkoki hiipii vähä pusakkaan, siks paskoja ollaan vieraissa.

MUTTA kyllä mua välillä ********* katella totta, aika totaalista neitikiekkoo. ***** ku ei taklata, vaikka ois mielettömiä paikkoja jakaa pommeja. Kurvataan saatana muodonvuoksi siit läheltä ja vähä yritetäään mailalla tökätä. Hyökkäyksiin lähtö niin niin vaivanloista=pakki laittaa kiekon päätyyn ite tai laiturin kautta ja yhteenkään päätykiekkoon ei meinata ehtii eka.
Suomi vuoden 2011 MM-kisoissa oli sellainen, jollainen mä haluisin suosikkini olevan. Se taisteli, repi, raastoi, luisteli ja tsemppas elukan lailla! Tapsussa sellaista ei juurikaan näy........valitettavasti.

Poissa Suoraman Sevon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #41 : Huhtikuu 20, 2013, 21:59:41 »
Toivotaan että Tappara saa maanantaina saman tunteen päälle, mikä täällä jo näyttää olevan...sopivasti v:mäisyyttä;)
Juhan nuha.

Poissa Keano

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #42 : Huhtikuu 20, 2013, 22:00:11 »
No nyt pölähti oikeen pelle foorumille. Ilmeisesti Patafanit tunkee tännekkin.

Ahaa, olen siis pelle, kun kirjaan vääriä väittämiä oikeiksi.

Kyllä, kannattaa ensin katsoa mitä kaveri on kirjoittanut aikaisemmin. Ja tuon viestin voi tulkita myös... noh saat selvittää sen ihan itse.

Perustele kirjaamasi väitteet, tuolla typerällä listauksella tulevat vain mestatuksi ja loppu viimein potkituksi pois täältä.
Aivan, vahvalta näyttää viestihistoria. Pelkkää provoa ilman asiaa.
Ei minun tarvitse perustella mitään, peli näyttää kaiken.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #43 : Huhtikuu 20, 2013, 22:05:01 »
Ensin hyvät asiat:
-Tilanne on tasan.

Sitten pari faktaa:
-Tampereen pelit oisivat voineet mennä ihan kummalle vaan, hyvä et "meille".
-Porissa ei mitään saumaa kummallakaan kertaa.
-kämmenet hikoo, jännittää, toiveet korkeella, mut pelkoki hiipii vähä pusakkaan, siks paskoja ollaan vieraissa.

MUTTA kyllä mua välillä ********* katella totta, aika totaalista neitikiekkoo. ***** ku ei taklata, vaikka ois mielettömiä paikkoja jakaa pommeja. Kurvataan saatana muodonvuoksi siit läheltä ja vähä yritetäään mailalla tökätä. Hyökkäyksiin lähtö niin niin vaivanloista=pakki laittaa kiekon päätyyn ite tai laiturin kautta ja yhteenkään päätykiekkoon ei meinata ehtii eka.
Suomi vuoden 2011 MM-kisoissa oli sellainen, jollainen mä haluisin suosikkini olevan. Se taisteli, repi, raastoi, luisteli ja tsemppas elukan lailla! Tapsussa sellaista ei juurikaan näy........valitettavasti.

Finaalien vieraspelaaminen on ollut kyllä kaukana omasta tasosta ja luvalla sanoen surkeaa. Toivottavasti valmennus ja pelaajat saavat tähän täysmuutoksen seuraavaan vieraspeliin. Mutta kyllä ainakin 3. finaalissa KOKO JOUKKUE taisteli ja yritti.

Poissa Tapsu1967

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: F4 Ässät-Tappara 20.04.13 (La)
« Vastaus #44 : Huhtikuu 20, 2013, 22:17:35 »
Sen verran korjaan/täydennän.....tarkoitin tolla viimeisellä vieraspelaamista. Toivottavasti koti"taika" pitää loppuun saakka  :)