Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (157/217) > >>

coly:
Kävin piruuttaan Naapurin forkalla että jospa siellä oltaisiin edes "vähän" kiitollisia kun Tappara hoiteli Pelsut. Mitä näinkään...

"Vain 4544 ihmistä, jos Ilves oisv vastaavassa niin olisi huomattavasti enemmän", "En ihmettele, Ässät-Ilves oli paljon yleisöystävällisempi ottelu, kuka haluaa katsella LA-iltana keski-alueen unettavaa träppiä?"

Jotenkin olen tainnut kuulla nuo ennenkin, vaikka yleisömäärillekään ei ole mitään luuta lihasten ympärillä. Ja kyllä mä katselen mieluusti tälläistä LA-illan träppiä jossa on omalla tekemisellä saavutettu hyvä johto, että voi vähän lopussa höllätä, kuin Ilveksen kaltaista PE-illan huumaa taululla ollen 0-5 vieraille viimeiseen erään.

Vilttitossu:
Ilveksen peleihin ei vaan yksinkertaisesti mahdu enempää porukkaa, ku siellä on kaikilla niin leveet hartiat...

8onsekova16:
Se nyt vain on niin että Ilves on JOS, Silloin kun Tappara pelasi Floridaa vastaan ja katsojia oli vähän yli 6000, Ilvesfanit sanoivat että JOS me pelattaisiin NHL-joukkuetta vastaan niin halli olisi täynnä. No, seuraavalla kaudella Ilves pelasi Minnesotaa vastaan, tulos, yli 1000 vähemmän kuin meillä. Sitten he puhuvat että JOS me tapeltaisiin edes kuuden joukkoon pääsystä, joka pelissä olisi yli 6000 katsojaa, no, Ilves taistelee kuuden joukkoon pääsystä, tulos neljässä ottelussa 22:sta on ollut yli 6000 katsojaa, kaikki perjantai tai lauantai pelejä, vastassa noissa olivat eniten vetävät, Tappara, HIFK, Jokerit ja Ässät. joten tässäkin kohtaa Ilveksen JOS ei pidä paikkaansa. Mutta antaa niiden jossitella, ei niillä ole muutakaan ollut vuosikymmeniin.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 25, 2014, 21:13:57 ---Kävin piruuttaan Naapurin forkalla että jospa siellä oltaisiin edes "vähän" kiitollisia kun Tappara hoiteli Pelsut. Mitä näinkään...

"Vain 4544 ihmistä, jos Ilves oisv vastaavassa niin olisi huomattavasti enemmän", "En ihmettele, Ässät-Ilves oli paljon yleisöystävällisempi ottelu, kuka haluaa katsella LA-iltana keski-alueen unettavaa träppiä?"

Jotenkin olen tainnut kuulla nuo ennenkin, vaikka yleisömäärillekään ei ole mitään luuta lihasten ympärillä. Ja kyllä mä katselen mieluusti tälläistä LA-illan träppiä jossa on omalla tekemisellä saavutettu hyvä johto, että voi vähän lopussa höllätä, kuin Ilveksen kaltaista PE-illan huumaa taululla ollen 0-5 vieraille viimeiseen erään.
--- Lainaus päättyy ---

Kiva tapa kauhistella ilvespalstan yleisöpuheita, kun juuri edellisellä sivulla ihmeteltiin Ilveksen saman suuruista yleisömäärää :) Vähän kaksinaismoralistista.


Mjones:
Ilveksen leveät hartiat otti taas turpaan tänään 100-0, Tappara voitti omansa helposti. "Ilves-perhe" käy vähemmän peleissä kuin Tapparan kannattajat. Ilves on sarjataulukossa selkeästi Tapparan perässä. Tappara pelasi viimeksi finaaleissa, Ilves karsinnoissa. Ilves on konkurssin partaalla, Tappara on taloudellisesti vahva.

 Oliko muuta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta