Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (141/217) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Ansakorpi - Joulukuu 08, 2013, 09:52:08 ---Nottei totuus unohtuisi, ainakin oman muistini mukaan, tuo kuuluisa "te voitte lähtee"-ottelu pelattiin vuosi sitten 5.12. ja Ilves voitti ottelun 3-0, NHL-molari Anders Lindbäck torjui nollapelin.

Oli miten oli, tuommoinen huutelu kertoo ainakin jotain moisista huutelijoista. Kertoo myös sen, että Tapparan otteet ailahtelivat tuossa vaiheessa kautta. Se isompi lentokeli alkoi sitten tammikuussa.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa huutelua oli 27.12.2011 käydyssä paikallispelissä jota Ilves ansaitusti johti pari minuuttia ennen loppua 4-2. Tappara tuli kuitenkin Palolan ja Leimun maaleilla tasoihin vieden loppujen lopuksi voiton voittolaakikisan jälkeen.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 06, 2013, 23:12:16 ---Olihan heillä viime keväänä syytä iloon, kun osa lähti Poriin juhlimaan Tapparan finaalitappiota. ...

--- Lainaus päättyy ---
En tiedä onko naapurissani Ilves-faneja, mutta se ajatus väistämättä tulee mieleen, kun sitä menoa kuuntelee. Tai ainakin anti-Tapparoita. Sellainen möykkä sieltä kuuluu aina, kun Tapparaa vastaan tulee maali - näin eilisen TPS- ja taannoisen IFK-pelin otannalla. Sitten, kun Tappara onnistuu, niin kuuluu vain epämääräistä jupinaa ja mutinaa.

Vilttitossu:
Mun kausaripaikan vieressä istuu n. 50v. Ilvesfani, joka on hommannu myös Tapparan kausikortin, että pääsee kannustamaan Tapparan vastustajille.... että sellasta...

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Joulukuu 08, 2013, 14:35:23 ---Mun kausaripaikan vieressä istuu n. 50v. Ilvesfani, joka on hommannu myös Tapparan kausikortin, että pääsee kannustamaan Tapparan vastustajille.... että sellasta...

--- Lainaus päättyy ---


HEHHEH!!! Tästä pitäisi tehdä jo joku haastattelu lehteen! llvesläisyyttä parhaimmillaan  :)

Mjones:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Joulukuu 08, 2013, 14:35:23 ---Mun kausaripaikan vieressä istuu n. 50v. Ilvesfani, joka on hommannu myös Tapparan kausikortin, että pääsee kannustamaan Tapparan vastustajille

--- Lainaus päättyy ---
Hieno mies!  8)

Itse en kyllä ihan äkkiä ostaisi ipanoiden kausikorttia tai muutenkaan kantaisi rahaa siihen konkurssipesään. Ipanoiden matseissa käyn kyllä aina joskus ilmaislipuilla (näitä on aina tarjolla vieläkin) jos parempaa tekemistä ei kyseisenä ajankohtana satu olemaan mutta en silloinkaan kyllä kannusta siellä ketään. Minä kannatan Tapparaa, en jotain ipan random-vastustajaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta