Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (129/217) > >>

Labrys:
Tää on jännä tää mouhijärvi juttu. Työkaveri on asunut aikuisikäänsä asti mouhijärvellä ja kyselin piruuttani tästä kannatusjutusta ja sen mielestä nuorisossa olis ilvesläisiä ehkä enemmän, mutta tää nyt on kyllä nais-ihminen ja ei niin jääkiekkoa seuraava. Pari tyyppiä töissä tiedän olevan mouholasta ja kannatus on niiden kesken tasan.
Onkohan siä ny joku ipalainen saanu mouhijärveläisestä. Alkaa oleen erikoista kannatusta, jos pitää ruveta paikkoja tuomaan esille kannatuksessa.
Sen oon itse huomannu että länsipuolella Tamperetta pitkään asuneena täälä on Tapparalaisia enemmän kuin ipanoita.
Aina parempi mitä enemmän kannattajia, mistä vaan.

Axe Boobs:
Mulle ei oo koskaan avautunut, miksi joillain Ilves-faneilla on hirvittävä tarve pohtia, missä tamperelaisjoukkueiden kannattajat asuvat. Pitävät Mouhijärveäkin herjana jostain syystä. Joo, en minäkään siellä luultavasti viihtyisi, mutta jotkut tykkäävät siellä tietääkseni asua - väkiluku oli 3094 vuonna 2008. Ikävä kuulla, että siellä Ilves on niskan päällä; olisi paljon parempi, jos kaikki kannattaisivat Tapparaa.

J.R:
Viime paikallisessa Tappara osoitti kunniallista Mouhijärveläisyyttä iskemällä maalin kesken Ipa-fanien nerokkaan "Mouhijärvi, hah hah hah..."-tsäntin. Näin ainakin väitän ruudun välityksellä havainnoineeni. Nautin siitä.  ;D

Serpi:
Hieman offtopicia, mut pistämpä kuitenki: Eilen Suomi nauraa stand up- illassa oli yhtenä esiintyjänä improvisaatioryhmä Kolina. Siinä kyselivät yleisöltä lauluunsa genreä ja aihetta. No genreks tuli virsi ja aiheeks valikoitu hyvin rehvakkaasti huudettu ILVES. Jo tämä aiheen valinta sai osan yleisöstä repeämään raikuviin aplodeihin (ilmeisesti Ilvestä kannattavat luulivat, että pojat vetää tamperelaisia mielistelevän lurituksen). Noh itse laulussa ei löytyny mitään muuta hauskaa Ilvesläisten mieliin, mutta näin Tappara-fanina tunsin suurta lämpöä kun naapuria vedettiin alta lipan tuossa esityksessä  ;D esityksen jälkeen sali (poislukien Ilves-fanit) anto viimesen päälle aplodit! Harmi ku ei saanu nauhalle esitystä  8)

Keyman:

--- Lainaus käyttäjältä: Serpi - Marraskuu 22, 2013, 16:56:16 ---Hieman offtopicia, mut pistämpä kuitenki: Eilen Suomi nauraa stand up- illassa oli yhtenä esiintyjänä improvisaatioryhmä Kolina.
--- Lainaus päättyy ---

Jep, oli aivan mahtava virsi. Tuli naurettua ihan kippurassa. Loistavaa settiä Ilveksestä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta