Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (84/217) > >>

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Lokakuu 15, 2013, 09:35:28 ---Nuo 100kEUR ovat käsittääksen kuluja Sjöblomin omista yrityskauppaselvityksistä, eivät sijoitus Ilvekseen eikä ole maksanut Ilveksen toiminnan kuluja. Ei Ilveksellä ole mitään velvollisuutta tai syytä osallistua noihin kuluihin.

Mutta se on selvää että Sjöblomilla on allekirjoittuna erittäin vahva salassapitosopimus ostoaikeen kohteena olevasta yrityksestä... jos ei niin sitten olen aika hämmästynyt.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, eilen illalla radiohaastattelussa (Radio Suomi) Sjöblum sanoi jota kuinkin niin, että hänellä on ollut omia kirjanpitäjiä, lakimiehiä etc. selvittämässä asioita, ja näistä tulee kuluja itselle, mutta tämä on se  riski joka yrityskauppaa puuhatessa pitää ottaa.

En kuunnellut niin tarkasti (tai ehkä ei sanottu), että oliko se 100 tonnia mennyt sitten kaikki näihin selvityksiin... kuulostaa hitusen isolta summalta pelkästään selvittelyyn, vaikka en tiedäkään, paljonko siihen normaalisti menee.

Kysyttäessä Ilveksen taloudesta Sjöblum vetosi liikesalaisuuteen, mutta suostui kuitenkin sanomaan, että yleisesti ottaen kuralla on. Kysymykseen, onko pahemmin kuralla kuin osasi hommaan ryhtyessään aavistaa, vastasi että kyllä on pahemmin kuralla kuin arvasikaan.

peterra:
Ihmiset rakastavat draamaa. Aika harva jaksaa olla kovin "täpinöissään" niistä organisaatioista, joilla on ns. pullat uunissa ja tilanne aika rauhallinen. Esim. nyttemmin Tapparan tilanne on ollut rauhallinen ja samoin on esim. JYPin.

Helsingissä ollaan varmasti sisältäpäin rauhallisia, mutta media keksii näillä koko ajan jotain, koska ihmiset haluavat draamaa.

Ja HPK ja Ilves nyt hankkii ihan omalla toimistollaan jatkuvasti näkyvyyttä mediassa.

Ilveksen ratkaisu on ulkopuolisen silmin aivan typerä, koska Ilveksessä oltiin jo menossa kohti parempaa aikaa (uskon, että toimistokin olisi ollut tähän valmis) mutta itse en nyt varsinaisesti halua ottaa kantaa ennen kuin tästä jostakin kaivetaan jotain oikeita syitä. En jotenkin jaksa uskoa, että Ilveksen kuppikunnat ovat valmiita maksamaan koko seuran elämän siitä, että itse saavat jaksaa puuhastelua. Jos näin on niin kyllä huolestuttaa.

Messi:
Tänään pelissä Ilves on kieltänyt YLE:ä kuvaamasta fanikatsomoa, koska Sjöblom on siellä. YLE on kuulemma turvallisuusriski. Anna mun kaikki kestää.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Lokakuu 15, 2013, 18:00:52 ---Tänään pelissä Ilves on kieltänyt YLE:ä kuvaamasta fanikatsomoa, koska Sjöblom on siellä. YLE on kuulemma turvallisuusriski. Anna mun kaikki kestää.

--- Lainaus päättyy ---
Yle Puhessa se naisselostaja selittelee asiaa ja puolustelee Ilveksen toimintaa. Nyt kuulemma pääsee kuvamaan...
Naurettavaa toimintaa ja sensuuria on.

Arposen twitterin mukaan fanit huutaa jotain "hallitus on huono", mutta virallinen Ilvestwitteri kehuu fanikatsomon tunnelmaa ja ääntä.

Täikampa:
Hieno tunnelma on kyllä Kalpa-pelissä. Fanien "Tuokkolan Ilves!" on kyllä hieno keksintö. Hyvältä näyttää myös toi fanikatsomo. Meille kyllä tarvitaan juuri tuota.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta