Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (68/217) > >>

tappara-fani93:
Huhhu, kävin tos piruuttani ajan kuluks lukee vähän ilves-foorumia, ni kyl siä ny tuntuu JOILLAKI vähä keulivan... Ja tohon edelliseen, veikkaan ettei kauheen montaa tapparalaista vituta ilveksen menestys, vaan päinvastoin. Ainaka mua ei vituta.

makkeli#30:
ei Ilveksen pärjääminen vituta vaan fanien käyttäytyminen, tietääkseni kaksi eri asiaa.
Toisaalta olen Ilveksen puolesta hyvinkin tyytyväinen, koska Tampere nimisessä kaupungissa ei olisi kumpaakaan joukkuetta pääsarjatasolla ilman toista!
 Unelma/painajainen olisi kun finaalissa kohaisivat Ilves ja  Tappara.

Se kyllä on totta, että tietyt Ilveksen kannattajat ovat saaneet sappeni kiehumaan, mutta tietääkseni se asia ei liity liiga Ilveksen pärjäämiseen  juurikaan millään tavalla.
Ja  moderaattoritkin voivat heittää minut hemmetin kuuseen, jos minä heidän tai teidän mielestä ihan metsään vietäviä puhun.

hat3breedeille semmoinen viesti, että 12 ottelun tappioputkikin on tullut nähtyä, sekä Tapparan karsinnatkin , mutta aina olen ylpeänä Tapparan muotoista sydäntä rinnassani kantanut...

coly:
En oikein ymmärrä miksi jääkiekkoon on pesiytynyt sellainen "itkukulttuuri" mikä tänä päivänä on.

Jatkuvaa valitusta joka suunnalta, ihan seurarajoista riippumatta. Kaikki on paskaa jos jengi ei pärjää ja päinvastoin. Eikö tätä voisi ottaa vähän löysemmin rantein eikä niin vakavalla naamalla?

Ihan ok se on naljailla Tapparan yleisömääristä, heikot ne on. Mitä sitä kieltämään? Ilvesläisillä keulii nyt vuosien patoutuma niin antaa tulla vaan, kivahan näitä on vähän ajan päästä lukea ;)

Itse ainakin kääntäisin ja käännän Villemäisen hymyn/virneen naamalle aina kun Ilvesläisten juttuja lukee. Silloin tiedät olevasi vahvempi. Ei saa antaa mennä juttujen "ihon alle".

ollis:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 12, 2013, 10:21:58 ---Itse ainakin kääntäisin ja käännän Villemäisen hymyn/virneen naamalle aina kun Ilvesläisten juttuja lukee. Silloin tiedät olevasi vahvempi. Ei saa antaa mennä juttujen "ihon alle".

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se on.

Ja itselleni on oikeastaan aivan sama, että kuinka paljon Tapparan peleissä käy väkeä kunhan Tappara pärjää. Itse pyrin käymään hallilla aina mahdollisuuksien salliessa. Kauden jälkeen taas katsotaan, että missä silloin ollaan.

Kolme Seppää:
Ihan samalla tavalla jokaisen joukkueen faneista "keulii" silloin tällöin ja hyvä niin. Vastakkainasettelua kuuluu olla ja naljailukin tarkoittaa, että jääkiekkokeskustelu on koko ajan ihmisten huulilla.  Mitä enemmän jääkiekko on otsikoissa, sitä enemmän se alkaa kiinnostamaan tukijoita ja satunnaiskatsojia. Tampereella on oltu viime ajat aivan liian kliinisiä seurojen kannattamiseen liittyvässä kädenväännössä etenkin, kun fanaattisimmillakaan Ilves-faneilla ei ole ollut uskoa joukkueen menestykseen.

Lapsellisuudet ja ala-arvoiset provoilut ovat sitten asia erikseen. Ne ovat lähinnä noloja ja synnyttävät lähinnä myötähäpeää. Yhtä lailla synnyttää myötähäpeää se, että provosoituu ala-arvoisesta kirjoittelusta toisen joukkueen keskustelupalstalla tms. niin paljon, että sortuu samaan. Call center -puolella on perusohjeena: kun keskustelet idiootin kanssa, pidä huoli, että tämä ei tee samoin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta