Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (61/217) > >>

Porkkana:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Lokakuu 09, 2013, 18:10:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Lokakuu 09, 2013, 18:01:14 ---Haha, eiiii, juuri kun oli sellainen hyvä fiilis Ilveksen tekemisestä, Aamulehti on löytänyt Vihreän Vaanijan kirjoittamaan sivuilleen: Maailmanluokan fanikatsomo, AL.fi. Se ikävä ilvesläinen ylimielisyys haisee tekstissä kuin paska, mutta ehkä koko juttu on jokin itsekriittinen vitsi, jota en vain ymmärrä.

--- Lainaus päättyy ---

Noo, teillä on Kirvesmies joten se siitä :)

--- Lainaus päättyy ---

Noissa kahdessa kirjoittajassa on vain se ero että Kirvesmies keskittyy Tapparaan, Vihreä vaanija haukkumaan toisia joukkueita. Niinkuin Ilveksen nykyinen "medialinjaus" kokonaisuudessaan on juuri nyt keskittynyt. Jokaisessa mainoksessa tai jutussa auotaan Tapparalle tai jollekiin muulle. Lisäksi en ymmärrä tätä ketjuakaan täällä. Ei Ilvesfoorumillakaan Tapparan asioista saa kuin vittuilua ja pelikieltoa, lisäksi Tapparan asiat sisältyy muiden joukkueiden tapahtumien alle. Joten täällä pitäisi tehdä sama. 

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 09, 2013, 18:38:08 ---Lisäksi en ymmärrä tätä ketjuakaan täällä. Ei Ilvesfoorumillakaan Tapparan asioista saa kuin vittuilua ja pelikieltoa, lisäksi Tapparan asiat sisältyy muiden joukkueiden tapahtumien alle. Joten täällä pitäisi tehdä sama.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olen vahvasti eri mieltä. Ilves on tamperelainen kiekkoseura, paikallisvastustaja ja sen menestys/toiminta vaikuttaa luonnollisesti myös Tapparaan ja sen kannattajiin. Ilves on siksi myös kiinnostava keskustelun aihe eli ansaitsee paikkansa myös täällä.

Itse olen ihan tyytyväinen Ilveksen hienosti alkaneeseen kauteen. Kaikki uskovat sen jossain vaiheessa hyytyvän, mutta eipä haittaisi vaikka meno jatkuisi hyvänäkin. Ilveksen menestys ei ole Tapparalta pois eikä Tapparan Ilvekseltä. Eikö olisi jo aika saada Tampereelle kaksi samaan aikaan pärjäävää seuraa, se tilanne parantaisi molempien menestystä? Tampereelle voitaisiin saada aikaan ihan oikea jääkiekkobuumi. Se saattaisi vauhdittaa Keskusareenan rakentamistakin. Siellä voitaisiin sitten pelata unelmafinaalini ja siinä Ilves saisi rankan taistelun jälkeen hopeaa. Tai voitaisiinhan se pelata jo tälläkin kaudella, ei haittaisi.

Edit:
Tuon Vaanijan juttu on kyllä todellakin ihan sitä itseään. Itse luin siihen asti kun tämän huomasin ja siirryin muiden uutisten pariin. Nykypäivänä uutisvirrasta löytyy parempaakin luettavaa. Vrt. Et kai ota toista hörppyä maitolasistakaan jos maistat jo ensimmäisellä maidon hapantuneen?

Porkkana:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Lokakuu 09, 2013, 19:07:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 09, 2013, 18:38:08 ---Lisäksi en ymmärrä tätä ketjuakaan täällä. Ei Ilvesfoorumillakaan Tapparan asioista saa kuin vittuilua ja pelikieltoa, lisäksi Tapparan asiat sisältyy muiden joukkueiden tapahtumien alle. Joten täällä pitäisi tehdä sama.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olen vahvasti eri mieltä. Ilves on tamperelainen kiekkoseura, paikallisvastustaja ja sen menestys/toiminta vaikuttaa luonnollisesti myös Tapparaan ja sen kannattajiin. Ilves on siksi myös kiinnostava keskustelun aihe eli ansaitsee paikkansa myös täällä.

Itse olen ihan tyytyväinen Ilveksen hienosti alkaneeseen kauteen. Kaikki uskovat sen jossain vaiheessa hyytyvän, mutta eipä haittaisi vaikka meno jatkuisi hyvänäkin. Ilveksen menestys ei ole Tapparalta pois eikä Tapparan Ilvekseltä. Eikö olisi jo aika saada Tampereelle kaksi samaan aikaan pärjäävää seuraa, se tilanne parantaisi molempien menestystä? Tampereelle voitaisiin saada aikaan ihan oikea jääkiekkobuumi. Se saattaisi vauhdittaa Keskusareenan rakentamistakin. Siellä voitaisiin sitten pelata unelmafinaalini ja siinä Ilves saisi rankan taistelun jälkeen hopeaa. Tai voitaisiinhan se pelata jo tälläkin kaudella, ei haittaisi.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä on vain se juttu, että tämä niinsanottu paikallisystävyys tuntuu olevan hyvin yksipuolista, vain osa Tapparalaisista sen hyväksyy. Oletko oikeasti lukenut mitä paskaa Ilvesfoorumilla kirjoitetaan Tapparasta ja varsinkin tuo uusi läski-kirjoittaja vihreä vaanija kirjoittaa Aamulehteen. Näytäppä minulle yksikin Artikkeli missä Tapparalainen puhuu Ilveksestä noin kuin he käyttäytyvät meitä kohtaan. V..tu, kaveri kirjoittaa niin provoa tekstiä ja Aamulehti vielä hyväksyy sen. Ymmärrän kyllä että osalle ihmisistä tuollainen kuittailu ei tunnu missään mutta on myös meitä jotka eivät voi sietää tuota. Sen ymmärrän vielä että joku normijamppa kirjoittaa jossain palstalla jotain, mutta tuo menee jo liian pitkälle että tuota tekee, melkeinomistaja Sjövippi ja Läskivaanija Aamulehdessä.

Kolme Seppää:
Vihreä Vaanija vetää pohjanoteerauksen. Tuosta aiheesta olisi voinut kirjoittaa ihan hyvääkin tekstiä, mutta nyt asia peittyy tuon kaiken ala-arvoisen provoilun alle.

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 09, 2013, 18:38:08 ---Ei Ilvesfoorumillakaan Tapparan asioista saa kuin vittuilua ja pelikieltoa, lisäksi Tapparan asiat sisältyy muiden joukkueiden tapahtumien alle. Joten täällä pitäisi tehdä sama. 

--- Lainaus päättyy ---

Mikä argumentti se on, että ei meillä tartte tehdä näin kun ei noillakaan tehdä?

Ilves-ketjuilla on tällä foorumilla vahva historia ja esimerkiksi viime kaudella, kun Tappara saavutti hopeaa, Ilveksen kausiketju keräsi 875 viestiä, aikamoinen määrä suhteessa siihen, että Tapparallakin oli käsiteltäviä asioita. Sitä edellinen kauden 2011-12 ketju keräsi 790 viestiä. Alkuperäinen könttäketju vuodesta 2006 huhtikuuhun 2011 on palstahistorian neljänneksi pisin ketju ja katselukertojen perusteella kausittaiset huhuketjut poisluettuna Ville Niemisen ja Janne Ojasen ketjujen jälkeen se on kolmanneksi katselluin.

Jos torikeskustelijoiden jutut eivät miellytä itseäsi, ethän mene syljeskelemään heidän kengilleen ja totea, ettei noista asioista tarvitse keskustella? Keskustelupalstalla on vapaus olla lukematta joitain ketjuja jos ei tahdo, kyllä keskustelua syntyy jos on syntyäkseen. Ja keskustelua Ilveksen asioista on tällä foorumilla kautta historian syntynyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta