Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (55/217) > >>

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Syyskuu 21, 2013, 11:56:54 ---... lisäksi Ilveksen maaleista ainakin 5 on tullut jonkimmoisella munkilla joten sekään ei voi kyllä koko kautta jatkua. ...

--- Lainaus päättyy ---
Pikkusieluisena tartun vain tähän. Ilves on kuitenkin pystynyt luomaan maalipaikkoja ihan ok. Sehän on sitten sinänsä se ja sama tulevatko ne maalin jonkun pompun kautta vai sitten hienon sommitelman päätteeksi - olennaista on se paikkojen määrä. Toki, jos viimeistely on mallia Erkinjuntti, niin ei ne hyvätkään paikat riitä.

Mika:
http://www.youtube.com/watch?v=gpkm2c7JWhM&feature=youtu.be

Mitäs mieltä palstaveljet tästä mainoksesta. Mitä tohon nyt sanoin. Ainakin jotain yrittävät. Tapparalta toivoisi myös jotain vastaavaa tosin paremmin toteutettuna.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Mika - Syyskuu 30, 2013, 20:10:35 ---http://www.youtube.com/watch?v=gpkm2c7JWhM&feature=youtu.be

Mitäs mieltä palstaveljet tästä mainoksesta. Mitä tohon nyt sanoin. Ainakin jotain yrittävät. Tapparalta toivoisi myös jotain vastaavaa tosin paremmin toteutettuna.

--- Lainaus päättyy ---

Hieman turhaa tuohon on vedetty Tappara mukaan kolmanneksi osapuoleksi. Olisivat keksineet jotain muuta siihen. Lisäksi R-vikainen Suonsyrjä ei ole kaikkein paras haastattelija tai näyttelijä mainoksiin...

Mika:
Kyllähän se ärrä särähti. Itseäni se Tapparan mainitseminen ei haittaa, jos vaikka löytyisi meidänkin puolelta "taistelutahtoa" tehdä hiljaisuudelle jotain. Itse mainoksen ulosanti oli erittäin heikko, joko äänet hiljaiset tai "näyttelijät" mumisivat. Edelleen Pelicansin mainokset ovat parhaita mitä olen liigajengeiltä nähnyt.

Porkkana:
 >:( Minä en yksinkertaisesti ymmärrä mikä tuota Sjövippiä vaivaa. Jokaikisessä mainoksessa pitää naljailla jollekkin. Sen minä vielä ymmärrän että jossain ilvesfoorumilla joku randomjäbä kirjoittaa pa###a Tapparasta, Mutta tuossa asemassa oleva henkilö tekee tuollaista niin ei mene jakeluun. Sjövippihän on ihan suoraan kuin jostain 7-päivää lehdestä, pelkkää draamaa ja provoo vetää kaveri. Sitten kun videossa "esiintyvät" kaverit ovat huonokuntoisia ja puhevikaisia niin ei kyllä herätä kuin ihmetystä mitä tuollakin haetaan. Sitäkö että ilvesläiset eivät osaa puhua ja ovat ylipainoisia? Jos ilves aikoo jatkaa tuolla linjalla niin jonkun Tapparasta on puututtava tuohon tai tehtävä jotain vastaavaa.  >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta