Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (43/217) > >>

Mjones:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Elokuu 13, 2013, 12:35:45 ---Vaikka Ilves on viime vuosina kohtuullisesti niistä voittanutkin

--- Lainaus päättyy ---

Kolme vuotta putkeen olette ottanut selkeästi turpaan mutta jos se on teille kohtuullista voittamista niin ei siinä mitään.  :D

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Elokuu 13, 2013, 11:23:53 ---Mielenkiintoista, miten täällä nostetaan esiin Ilveksen omistajan pikavippibisnestä, kun Tapparan yhden omistajan ja hallituksen jäsenen firmassa poltetaan kirjanpitoa ja käytetään alipalkattua ulkolaistyövoimaa ilman sen suurempia keskusteluita  8)

--- Lainaus päättyy ---

Tapparassa omistajat omistaa, johtajat johtaa, valmentajat valmentaa ja pelaajat pelaa. Senpä takia omistajista ei synnykään juuri keskustelua, kun ei ne varsinaisesti tee mitään faneille näkyvää. Tavallaan samantekeviä heppuja meille, olkoot mitä ovat, kunhan ovat vakavaraisia.

Tästäkään omistajasta mulla ei ole mitään tietoa, että kenestä edes mahtaa olla kysymys, mutta jos syytökset on totta, niin paheksun tietysti syvästi.

Ilveksen uudesta omistajasta, siitä pikavippimiehestä, tiedänkin sitten paljon enemmän kuin Tapparan omistajista, koska se on ottanut aika lailla näkyvän roolin heti alkuun.

Naapuriseurasta:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Elokuu 13, 2013, 12:13:41 ---Minun mielestä paras ratkaisu tässä pulmassa on seuraava:
Nimimerkki Naapuriseurasta kääntyy Tapparan kannattajaksi. Tulee paljon parempi mieli Tapparan kannattajana ja ennen kaikkea, voi seurustella samanhenkisten kanssa vaikkapa täällä foorumilla. :D

--- Lainaus päättyy ---

En mä nyt sentään niin tyhmä ja sekaisin ole ja valuisi niin alas kuiteskaan :D.

tonselmi:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Elokuu 13, 2013, 20:35:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Elokuu 13, 2013, 12:13:41 ---Minun mielestä paras ratkaisu tässä pulmassa on seuraava:
Nimimerkki Naapuriseurasta kääntyy Tapparan kannattajaksi. Tulee paljon parempi mieli Tapparan kannattajana ja ennen kaikkea, voi seurustella samanhenkisten kanssa vaikkapa täällä foorumilla. :D

--- Lainaus päättyy ---

En mä nyt sentään niin tyhmä ja sekaisin ole ja valuisi niin alas kuiteskaan :D.

--- Lainaus päättyy ---
Meidän jengi on parempi ku teidän jengi. Voiskohan tää penistenkalistelu jatkua vaikka jatkoajan puolella?

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Elokuu 13, 2013, 17:31:19 ---Tästäkään omistajasta mulla ei ole mitään tietoa, että kenestä edes mahtaa olla kysymys, mutta jos syytökset on totta, niin paheksun tietysti syvästi.

--- Lainaus päättyy ---

Keskustelu omistajien taustoista ja näiden muihin bisneksiin liittyvistä syytöksistä on turhaa lätinää. Esimerkiksi erilaisten kilpailutusten vieminen markkinaoikeuteen on monissa tapauksissa puhtaasti taktinen liike, jossa pyritään vain hidastamaan kilpailijan pääsyä markkinoille.

Yksi on perinyt makkaratehtaan, toinen on tehnyt mammonansa asekaupoilla Lähi-Idässä, kolmas on myynyt IT-firmansa, neljäs on netonnut kiinteistöbisneksillään jne. On melko vaikea laittaa erilaisia bisneksen muotoja mihinkään arvojärjestykseen - jonkun mielestä turkistarhaus on väärin ja joku on sitä mieltä, että panssaroituja ajoneuvoja ei saa myydä Turkkiin. Joku taas näkee pikavippifirmat tyhmimmän kansanosan kusetuksena ja moraalittomana. Jos tätä keskustelua vie pidemmälle, niin esimerkiksi jokainen KHL-seuran omistaja ja suuri osa jalkapallon eurooppalaisten valtaseurojen omistajista on "hämärämiehiä". Luomuteurastajat ja fair trade -viljelijät eivät sijoita jääkiekkojoukkueisiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta