Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (204/217) > >>

Linden #16:
aika maltillisesti on tullu Ipalaisille kuittailtua tänäkin vuonna. Ei oikein ole pointtia herkistellä, kun ne on niin selkeesti
kaupungin kakkosjoukkue ollu jo pitkään ihan kaikilla mittareilla. Mutta heidän yritykset väännellä asioita kun ei oikeesti ole mitään millä kuittailla tännepäin viimesen kymmenen vuoden oikeestaan viidentoista vuoden janalla on kyllä osoitus siittä, että ihminen on kyllä "resoursfull" sillon kun on köysissä ja jotain pitää vääntää väkisin.
Siittä annan kyllä heille propsit, että jaksavat tuota koomailua vuodesta toiseen ja kaivavat aina jostain orastavan toivon tulevaan. Pakko myöntää, että en tiedä miten päin sitä olis jos "oma seura" koomailis vuodesta toiseen noin.
Tosin olemalla aina noinkin hyvin mukana ja kannustamassa vaikka touhu on ihan oikeesti lets face it hirveetä kuraa melkein joka sektorilla antavat he mahdollisuuden seuran jatkaa tuota perseilyä.
En usko, että meillä porukka kattoisi tollasta ja äänestäs jaloillaan niin, että joku muutos toimintaan tulisi pakon sanelemana.
Eihän mikään seura voi toimia noin vuodesta toiseen. Ja onhan toi kannattajille kohtuutonta skeidaa. Ei varmaan montaa vastaavaa ammattilais organisaatiota maailmassa ole joka on noin omituinen ja tunaroiva vuodesta toiseen ja silti porukka kannattaa sitä...

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 14, 2014, 22:39:04 ---Minun puolesta voidaan vaikka lopettaa koko Ilves topic. Mitäpä sitä naapurin murheita miettimään. Se ei edistä yhtään Tapparan peliä.

--- Lainaus päättyy ---

Äänestän tämän toteutuksen puolesta!
Ja ei jatkossa yksittäisen seuran aihetta vaan aihe muut seurat.

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Maaliskuu 15, 2014, 08:49:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 14, 2014, 22:39:04 ---Minun puolesta voidaan vaikka lopettaa koko Ilves topic. Mitäpä sitä naapurin murheita miettimään. Se ei edistä yhtään Tapparan peliä.

--- Lainaus päättyy ---

Äänestän tämän toteutuksen puolesta!
Ja ei jatkossa yksittäisen seuran aihetta vaan aihe muut seurat.

--- Lainaus päättyy ---
Kannatus tähän myös täältä. Kyllä niitä ipanoiden asioita voi käydä niiden foorumilla lueskelemassa, jos kiinnostaa.

MailMan#14:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 14, 2014, 22:39:04 ---Minun puolesta voidaan vaikka lopettaa koko Ilves topic. Mitäpä sitä naapurin murheita miettimään. Se ei edistä yhtään Tapparan peliä.

--- Lainaus päättyy ---

No tolla logiikalla voi sitten koko tän sivuston sulkea. Vai luuletko että jollain täällä kirjoitetulla on jotain edistävää tai mitään muutakaan vaikutusta Tapparan peliin?  :o
Mutta samaa mieltä olen tuon ketjun poistamisesta. Ei Ilves ansaitse Tapparan keskusteluissa omaa ketjua, niin kuin ei mikään mukaan joukkue.

Messi:
Tuo voisi olla hyvä kompromissi. Ei Ilves foorumillakaan minun tietääkseni ole Tappara topicia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta