Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (202/217) > >>

kyynaama:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Maaliskuu 14, 2014, 18:38:29 ---Juha Pajuoja "itkee" Ilves.comin kauden epilogi kolumnissa.

"Oma osansa on ollut sopimusneuvotteluilla, joita käydään kesken tärkeimpien pelien.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä hittoa? Tärkeimmät pelit ovat vasta alkamassa ja ipa on jo lomilla. Kai se Keränen nyt jo voi ihan rauhassa neuvotella. Toivottavasti Pajuoja alkaa herrasmiesmäisesti neuvottelemaan pelaajien kanssa vasta huhtikuussa niin saavat taas mainion rosterin ensi kaudeksi.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Maaliskuu 14, 2014, 18:38:29 ---Juha Pajuoja "itkee" Ilves.comin kauden epilogi kolumnissa.

"Oma osansa on ollut sopimusneuvotteluilla, joita käydään kesken tärkeimpien pelien.
--- Lainaus päättyy ---
Joopajoo...tyypillistä J Pajuojaa, kärjistäen mennään taas. Siellä on taas kirjaston koneella vedetty naama punasena tekstiä.
Jos tuo toiminta pelaajan ja kolmannen osapuolen välillä on todistettavissa niin eikö Pajuojan edustamalla seuralla ole oikeus pidättäytyä palkanmaksusta tai vaatia maksetusta palautusta sopimusrikkomukseen vedoten?
Jos ei pysty asiaa pitävästi todistamaan niin sitten on parempi pitää mölyt mahassaan.

Mackerson:
Tämmösiä naapurin facebookissa:  ::)

-  Miettikääpä jos tapparalla menis huonosti, ei olis niitten "faneista" mitään tukea joukkueelle...
 
Mun mielestä ei pidä ollenka paikkaansa.

- Joo ja kun itelläkin on kavereina huomattavasti enemmän Ilveksen kannattajia (miksiköhän?) niin silti niiltä oo ikinä nähny vittuilua tapparalaisille niitten häviöistä. Mutta kun Ilves häviää... On ne kyllä pellejä, prkl!

Kyl mä oon saanu iha toisen ymmärryksen tästäki asiasta.

 :D  ;)

4_TRA:
No mutta Mackerson, tuo on ilvesläinen tapa käsitellä ongelmatilanteet eli vikaa haetaan jostain muualta tai sitten kiinnitetään huomio muualle. Omassa tekemisessä ei ole koskaan mitään vikaa (siis siinä missä ongelman oikea syy on). Vertaa ny vaikka Pajuoja tai nuo mainitsemasi fb:t.

janski:
Ilvesfanien porua kuunnellessa tulee miäleen Reijo Kallion laulunpätkä:En ole katkera mutta kuitenkin,tuntuu joskus että LIIGAA menetin.Kiitos HPK,aikanen kesäloma alkoi kisuille  alkukauren uhoomisesta hualimatta ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta