Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

JYP-Tappara 10.10.06

(1/7) > >>

miolta:
Moro vaan

  Onkos porukkaa lähdössä katsoon tota peliä? Oon meinaan parin jyppifanin kanssa menossa paikalle. Ja kun lippujen hommaaminen on mun vastuulla niin aattelin tietysti ottaa ne vierasjoukkueen fanikatsomosta ;) Eli onkos se nyt sitten se C1 katsomo vai mistä Tapparan fanit on yleensä lippunsa ottanut?

tapsa34:
Televisiosta katselen peliä. Jyp haluaa varmaan voittaa kotona kun on vielä TV pelikin. Tapparalla hyvä peli alla ja ehkä Stefukin on jo mukana. Tiukka vääntö tulee olemaan. Eikä varmaan kovin paljon maaleja tule.

miolta:
Tjoo, voishan sen kanssa kattoo telkkaristakin..Paremminhan sen pelin sieltä näkis. Mutta kun sattuu oleen vapaata niin onhan tuo peli ainakin jonkinlainen syy lähteä samalla hiukan kaljottelemaan  ;D Ja edelliseen viitaten, mikähän ois jyskälässä hyvä paikka käydä parilla ennen peliä? Pelin jälkeen se on kuitenkin suunnattava Raatikselle juomaan ilmaista kaljaa..

baldie:
Täytyy puuttua tohon otsikkoon, koska HT on mun tiedon mukaan tippunut Jypin perästä jo joitakin aikoja sitten.
Lauantain kaltaisella pelillä jypiä Tappara vie kuin lokaämpäriä, sano.

FORTUNA:
Pitäisiköhän sitä Hölliä nyt pikkuhiljaa nostaa kokoonpanoon niin saisi poika peliaikaa, kun kerran jossain vaiheessa kuitenkin tällä kaudella pelaa edustuksessa.
Jypin sivuilla on haastateltu Näckeliä ja siinä hän kertoo, että Öhman palaa todennäköisesti kokoonpanoon, joten ei ole ilmeisesti vieläkään täysin parantunut angiinastaan? Samoilta sivuilta nippelitietoutta, vaikkakin käkeen tulee kaikenmaailman tietovisoissa ;) : Tappara ja Jyp ovat kohdanneet Liigahistorian aikana 92 kertaa, Tappara on voittanut niistä 39 peliä ja Jyp 40 peliä, tasan on pelattu 13 kertaa. Nyt olisi siis mahdollista pistää voittolukemat tasoihin. Sinänsä yllättävä tilasto.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta