Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SF3 Tappara-Lukko 05.04.13 (Pe)

<< < (8/12) > >>

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Huhtikuu 05, 2013, 20:47:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Huhtikuu 05, 2013, 20:22:35 ---Vehanen ei vakuuttanut. Hän siirsi luistimellaan maalin pois paikoiltaan (en tiedä, oliko tahallista)
--- Lainaus päättyy ---

Harvoin nuo tahallisia ovat  :P

Ihmetyttää, kun Nelonenpron kamera siirtyi näyttämään maalin suuntaan, se oli jo pois paikoiltaan. Buumän oli päädyssä, ja peli jatkui vielä viisi sekuntia, kunnes Buumän huomasi, että mitä v-tua, maalihan  ei ole paikoillaan.... ootas .... PIIIIP!

--- Lainaus päättyy ---

Kun pelasin joskus itse, niin harvoin se ainakaan minun toimesta siirtyi itsestään tai vahingossa. Aina minä sen tarkoituksella siirsin tarvittaessa. Ei siitä jäähyä koskaan tullut. Moket tuon osaa.

grassinen:
On se muuten kumma, koskaan EI OLE Tapparan faneja tossa faniraadissa.. IL faniraati tänään:

Jos ite joskus katon porkkanalaseilla niin kattoo muiden joukkueen kannattajatkin, hahah mitä tekstiä Lukon kannattajalta:

Tappara-Lukko 3-0

Tappara
Lukko, 7

Kokonaisuutena ihan hyvännäköistä pelaamista, mutta tuska on suuri kun kiekko ei omalle joukkueelle pompi ja kaveri paukuttaa onnella ja omista, karmeista virheistä liiankin hyvällä prosentilla. Yrityksen puutteesta ei joukkuetta voi syyttää. Onni mukaan ja virheet pois niin saadaan jatkoaikaa ja elämää lisää sarjaan. Kolme taistelua hävitty, sota on vielä kesken. Helpolla ei enää tule mikään, mutta ei sen tietysti helppoa huhtikuussa kuulu ollakaan.

Jani Toivonen

JoKaGO:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 05, 2013, 20:58:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Huhtikuu 05, 2013, 20:47:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Huhtikuu 05, 2013, 20:22:35 ---Vehanen ei vakuuttanut. Hän siirsi luistimellaan maalin pois paikoiltaan (en tiedä, oliko tahallista)
--- Lainaus päättyy ---

Harvoin nuo tahallisia ovat  :P

Ihmetyttää, kun Nelonenpron kamera siirtyi näyttämään maalin suuntaan, se oli jo pois paikoiltaan. Buumän oli päädyssä, ja peli jatkui vielä viisi sekuntia, kunnes Buumän huomasi, että mitä v-tua, maalihan  ei ole paikoillaan.... ootas .... PIIIIP!

--- Lainaus päättyy ---

Kun pelasin joskus itse, niin harvoin se ainakaan minun toimesta siirtyi itsestään tai vahingossa. Aina minä sen tarkoituksella siirsin tarvittaessa. Ei siitä jäähyä koskaan tullut. Moket tuon osaa.

--- Lainaus päättyy ---

Sarkasmi on vaikea laji. Kerran sain vapaalipun päätykatsomoon Tappara-JYP -peliin. Sinuhe tuli erätauolta, nosti maalin irti jäästä ja laski takaisin sijoilleen. Ja aina, kun kiakko oli Tapparan päädyssä, Sinuhe nosti selällään maalin pois sijoiltaan, jotta se olisi tilanteen niin vaatiessa helposti potkaistavissa pois sijoiltaan.

Tarttis saara viires tuomari vahtimaan molareita... Tai hei, maalituomarit takaisin, HEUREKA!

TaPPi:

--- Lainaus käyttäjältä: grassinen - Huhtikuu 05, 2013, 21:06:15 ---On se muuten kumma, koskaan EI OLE Tapparan faneja tossa faniraadissa.. IL faniraati tänään:

Jos ite joskus katon porkkanalaseilla niin kattoo muiden joukkueen kannattajatkin, hahah mitä tekstiä Lukon kannattajalta:

Tappara-Lukko 3-0

Tappara
Lukko, 7

Kokonaisuutena ihan hyvännäköistä pelaamista, mutta tuska on suuri kun kiekko ei omalle joukkueelle pompi ja kaveri paukuttaa onnella ja omista, karmeista virheistä liiankin hyvällä prosentilla. Yrityksen puutteesta ei joukkuetta voi syyttää. Onni mukaan ja virheet pois niin saadaan jatkoaikaa ja elämää lisää sarjaan. Kolme taistelua hävitty, sota on vielä kesken. Helpolla ei enää tule mikään, mutta ei sen tietysti helppoa huhtikuussa kuulu ollakaan.

Jani Toivonen

--- Lainaus päättyy ---
Mun käsittääkseni ne on kysellyt joukkueiden faniclubeilta näitä. Laiskaa porukkaa on kun ei yhteenkään peliin olla mitään kommentteja annettu. Jollain varmaan tarkempaa tietoa tästä ?

Douche:
Kiitos TAPPARA!

Suvereeni esitys, lukolla ei ollu yhtään mitään sanottavaa tänään!

Jälleen voi todeta täälä palstallaki moneen kertaan ilmenneen fraasin, että on se komeeta olla TAPPARAlainen keväällä 2013!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta