Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF4 HIFK-Tappara 25.03.13 (Ma)

<< < (4/5) > >>

gatecrasher:
Number7:lta varsin tyhjentävä kirjoitus. Tapparan peli-ilme ja taistelu oli alusta lähtien runkosarjamatsin tasolla. Oma peli vain kuntoon; luistelu, syötöt ja etäisyydet; niin keskiviikkona otetaan neljäs voitto.

jani73:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Maaliskuu 25, 2013, 21:32:44 ---Number7:lta varsin tyhjentävä kirjoitus. Tapparan peli-ilme ja taistelu oli alusta lähtien runkosarjamatsin tasolla. Oma peli vain kuntoon; luistelu, syötöt ja etäisyydet; niin keskiviikkona otetaan neljäs voitto.

--- Lainaus päättyy ---
Tähän sama - alusta lähtien näytti siltä annetaan HIFK:n pelata ja vain katsellaan ja tehdään se minimi - tänään se ei riittänyt!

Tappara pelasi runkosarjakiekkoa ja ifk sai pitää pelin tempoa - tosin eihän ifk olisi voittanut ilman paria tuuripomppua. Tappara oli kiekontuonnissa niin paljon parempi - energiaa säästeltiin ja oli vain ajan kysymys kun bensa olisi loppunut kotijoukkueelta. Kuten edellä sanottu - yv oli välillä kuin Venäjän maajoukkueen pelistä, mutta se laukaus jäi uupumaan - aina vielä syötettiin ja siinä vaiheessa hidas ifk:n pakkikin jo kerkesi mailan laittamaan väliin tai syöttö oli liian kova ettei suoraan syötöstä päästy laukomaan.

Onneksi edelleenkään ifk:n ylivoima ei toiminut ja toivotaan ettei se ala toimimaan keskiviikkona. Luotto on edelleen kova ja jos Tappara palaa samalla tasolle mitä oli lauantain ensimmäisessä erässä, niin ifk lähtee kesälomille rumin lukemin.

Edit. Yksi mikä unohtui kommentoida, niin aloitukset järjestäen hävittiin niin puolustuspäässä kuin hyökkäyspäässä - olisi kiva löytää myös aloitustilastot tästä ottelusta.

katjuska:

Ankaria arvosteluja, en mä nää, että Tappara niin surkeesti olis pelannut. Tai siis kuuntelin pelin ysiviisseiskalta.
Hyvä, että jollain edes uskoa riittää.
Kaikki matsiin keskiviikkona kannustamaan!
Oon vielä kyllä pökerryksissä, tarvii odottaa yön yli.
Olis hyvä saada seuraavasta poikki.
Samaa mieltä; YV toimii ja aika loppui kesken. HIFK:llä tuuriakin mukana.

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: katjuska - Maaliskuu 25, 2013, 22:08:38 ---
Ankaria arvosteluja, en mä nää, että Tappara niin surkeesti olis pelannut. Tai siis kuuntelin pelin ysiviisseiskalta.
Hyvä, että jollain edes uskoa riittää.
Kaikki matsiin keskiviikkona kannustamaan!
Oon vielä kyllä pökerryksissä, tarvii odottaa yön yli.
Olis hyvä saada seuraavasta poikki.
Samaa mieltä; YV toimii ja aika loppui kesken. HIFK:llä tuuriakin mukana.

--- Lainaus päättyy ---

No nyt alkaa oleen jo melkosta meedioo palstoilla, kun pystyy kommentoimaa miten tappara pelas sen perusteella, että on kuunnellu matsin radiosta ;)

Alla oli juuri oikeita pointteja. Perinteinen sarjan katkasun vaikeus näkyi tänään tekemisessä. Mentiin katsomaan josko saatais jo poikki . On tämä sen verran kova liiga, ettei etenkään pudotuspeleissä ketään voiteta puolivaloilla.
Asenne kuntoon ja luonnetta peliin Keskiviikkona niin ei ole mitään hätää. Kotona ei tosin ole nyt varaa hävitä sitten menee kimurantiksi.
Barkov on loistava ja lahjakas pelaaja, mutta asennetta, munaa pitää vielä saada tulevaisuutta ajatellen jotta voi olla playoffs saatika mm-ja nhl tasolla ratkaisija. Toki Ifk:n pelityyli on fyysisesti raastava aikuisillekkin miehille saati sitten nuorelle 17vuotiaalle miehelle.

grassinen:
"HIFK 9

Tää on mun IFK: Intohimo, Fyysisyys ja Kunnia. Tapparalla tullut löysät housuun, sen kertoo 60 minuutin kohdalla tapahtunut show. Barkov on vieläkin ihan poika vielä.

Juha Lehto, IFK Fans"

Tää Juha Lehto toisen kerran jo IL:Faniraadissa. Voi huoh, no on se mukava, sanonpa kerrankin Hakametsässä keskiviikkona vähän vinoilevaan sävyyn HIFK kannattajille, tai sit en sano, mutta mieli tekis. No Rantapallot KE LENTÄÄ!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta