Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ässät 30.09.06

<< < (3/4) > >>

Romppa:
Mua hävettää. Forsbacka-ajojahtini on ollut vähintään 65-prosenttisesti leikkiä, joten olen voinut hyvällä omallatunnolla väittää olevani taitokiekon ystävä. Tänään mun arvomaailmani romahti, sillä samaan aikaan mua sekä hävetti että musta tuntui "sitte jaa vähä helevetin" hyvältä kun Henry käytteli nyrkkejään vastustajan - varsinkin ässäläisen - kasvojenkohotukseen.
Piti oikein hakea sikspäkki itsetutkiskelun pohjustajaksi.

Kiitos Öhman ja muut Tapparan miehet maaleistanne, ne ylläpitävät illuusiotani taitokiekosta. Saamani trauma on kuitenkin niin syvä, että mun täytynee jatkaa itsetutkiskelua Apinassa. Ei mopolla - tai sikspäkillä - mahottomia.

Stefan kör! *skål*

Ansku:
Kiitos Tappara, kiitos Henry, kiitos Nikkilä show kiitos c3 ja koko TAPPARA <3 mahtava peli..

Luuseri:
No kiitos, juu, mutta kattokaa Ässien kokoonpanoa... tuosta ei kannata henkseleitä paukutella. Nöyrä se olla pittää ja seuraavaan peliin lähetään taas töitä tekemään eikä elvistelemään. Stefanin maalitkin taisivat olla tuurin kauppaa ja tyhjiin. No nej, kyllä on Öhman hyvässä iskussa, tsemiä vaan jatkoon!

hippohiiri:
Yllättävän koville otti Henryn tyrmäysvoitto ässäfanien keskuudessa, yksikään ei ole vielä myöntänyt tappioo vaan jopa hehkuttaa pistevoittoa. Mielenkiintoista kyllä ässäkatsomosta ei kuulunu pihaustakaan tappelun jälkeen, yleensähän ne tappeluvoitot on niin tärkeitä porilaisille.

hardflip:
Ja itse asiassa aika hiljaiseksi meni ässä katsomo 3-1 tilanteen jälkeen. Ihan satunnaisesti siellä näkyi jotain liikettä ja kannustushuutoja.

Siis tottahan on, että viime kevään huikea menestys toi varmasti lisää noita ässä "faneja" jotka nyt sitten ennen joulua jo pistävät fani-paitansa huuto.nettiin ja muutenkin jääkiekko ei enää kiinnosta. Aikamoista kitinää tuolla itkuaika.comissa harrastetaan ja ei ainoastaan nyt kun tuli turpaan pelissä ja myllyssä. Tuolla kun seuraa pikkuisen tuota keskustelua niin joukkuetta kuin joukkuetta vastaan suurimmat kitisijät löytyvät juuri ässä-faneista.

Toinen mikä pistää silmään niin on tuo Grönvallin kantaminen "suurista ovista"-juttu rupeaa jo kyllästyttämään, harmi ettei Forsbacka ollut pelissä mukana loukkaantumisen takia (toivottavasti kuntoutuminen on pitkä ja kivulias), niin luulenpa, että joku olisi muutaman tällin kaverille antanut.

Mutta joka tapauksessa esim. Marko Kivenmäen pelaaminen ja asenne kertoo aika paljon joukkueen ailahtelevaisuudesta, pelaa todella hyvin paikkansa ja kuten eilenkin nähtiin, tuli tehoja. Mutta sitten omassa päässä selkeästi tappioasemassa ei vaivautunut pelaamaan omilleensa tarpeeksi sydämellä. Muutamissa paikoissa selkeästi näki sen, että selkäranka oli katkennut. Taitava pelaaja mutta asennevammainen, niitä tuolla porissa on yllättävän paljon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta