Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 21.02.13 (To)

<< < (4/9) > >>

Miksa:
Tiukka peli varmaan tulossa, mutta nyt pitää joukkueen näyttää se venymiskyky jota keväällä saattaa myös tarvita. Ihmeen kauan Tappara on parhaalla mahdollisella rosterilla päässytkin pelaan. Jyrkkiö Halme pari ei varmaan pelaa kuitenkaan kun sen 10 min. ,joten sen kun pitää nollilla niin avot.

Kärpillä palaa Bume kehiin ,miten se sit vaikuttaa....?

Kiva kun on iltavuoro.

grassinen:
Voi pahus, Tuukkakin pois, Jyrkkiö-Halme pakkipari ei kyllä herätä itessä minkäänlaisia hurraa huutoja, mutta toivottavasti jätkät yllättää positiivisesti! Näillä on mentävä ja hallille oon menossa, kyllä se Kärpät kaatuu, fanit on yks pelaaja lisää eiks niin!

juujep:
Mun mielestä Halme pelasi Eht-turnauksessa ja sen jälkeen helvetin hyvin. Kaksi viimeistä liigapeliä ei täysin putkeen mennyt ja ihmeellisiä kompasteluja pääsi tapahtuun. Ne kymmenkunta peliä kaveri pelasi ollen joukkueen parhaita pakkeja. Noi heitot, todennäköisesti vielä pelejä näkemättä ja ilman perusteita on vaan niin väsynyttä.
Halmeen viivapuolustamista kannattaa molemmilla sinisillä kannattaa katsoa ja verrata sitä vaikka Leimun vastaavaan. Kaveri on jinxattu nyt :).

Täikampa:
Mää oon ainakin tyytyväinen, että Aalto on sivussa. Itseäni on ainakin vituttanut Aallon puolustuspelaaminen jo pidemmän aikaa. Hirveää huitomista, kiekottoman estämistä ja aina myöhässä. Olkoon vaikka kuinka hyökkäävä/kiekollinen puolustaja ja puolustajien pistepörssin kärjessä, niin kyllä silti pitäisi omassakin päässä johonkin pystyä. Ja ne hyökkäyspään vedot tällä hetkellä (pl. Pelicans-pelin ylähirsi), niin voi herra varjele, että voi olla suuntaus pielessä. Toivottavasti tämä johtuu kovasta kuormituksesta ja lepo tekee hyvää. No saas nähdä.

Hende:
Täikamman kanssa samoilla linjoilla. Mutta tokihan Aalto hyökkäyspään osaamisen takia pelaa paljon.

Veikkaan, että Kankaanperä ja Saravo kellottaa tänään jäätävät minuutit.

Lisäksi uskon, että pisteet otetaan mutta tiukempi peli kun aiemmat Kärppä-pelit. Nehän on ollut lähinnä eläinrääkkäystä...  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta