Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Pelicans 16.02.13 (La)

<< < (6/6)

jallu_tane:
Mää en kyllä osta tota "peli oli paskaa"-jargonia, jota suurin osa täällä viljelee. Mun mielestä peli oli ihan viihdyttävä läpi ottelun, vaikka Tapparalta jäikin maalit tekemettä. Kaukana oltiin niistä syksyn kotipeleistä, ja jos verrataan esim. edelliseen Tappara-Pelsut-matsiin oli ottelu tasokkaampi, vaikka silloin 5-1 voitettiinkin. Totta kai tason pitääkin nousta kevättä kohden, mutta ei mua ainakaan vituttanut olla hallilla, päinvastoin.

Mun mielestä Hakametsässä oli yks parhaista tunnelmista aikoihin ja varsinkin kolmannessa erässä halli räjähti, kun Keuruun Kovaltsukki täräytti pelin tasoihin. Ainoa mikä aiheuttaa jopa myötähäpeää, on tämä kun Tappara tekee ensimmäisen maalinsa ottelussa niin Kääriäisen pitää JOKA kerta muistuttaa "nyt kaikki sitten taas mukaan Tapparan ensimmäiseen maalintekijään"- kuulutusella. Eiköhän kaikki tiedä mitä tuleman pitää, tai jos ei niin se on oma häpeä.

grassinen:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Helmikuu 17, 2013, 10:45:28 ---Ainoa mikä aiheuttaa jopa myötähäpeää, on tämä kun Tappara tekee ensimmäisen maalinsa ottelussa niin Kääriäisen pitää JOKA kerta muistuttaa "nyt kaikki sitten taas mukaan Tapparan ensimmäiseen maalintekijään"- kuulutusella. Eiköhän kaikki tiedä mitä tuleman pitää, tai jos ei niin se on oma häpeä.

--- Lainaus päättyy ---

Toi on totta, se joka parikin kertaa hallilla tänkin kauden aikana on ollut, tietää kyllä ton jutun sanomattakin, miks se aina tarvii sanoo, itteekin häirittee toi.
Ken hänet tuntee voisi sanoa, että kyllä sen sanomattakin osaa huutaa maalintekijän sukunimen, et jos pitäis vaan hiljaisuutta tossa asiassa loppukauden.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Helmikuu 17, 2013, 10:45:28 ---Mää en kyllä osta tota "peli oli paskaa"-jargonia, jota suurin osa täällä viljelee. Mun mielestä peli oli ihan viihdyttävä läpi ottelun, vaikka Tapparalta jäikin maalit tekemettä. Kaukana oltiin niistä syksyn kotipeleistä, ja jos verrataan esim. edelliseen Tappara-Pelsut-matsiin oli ottelu tasokkaampi, vaikka silloin 5-1 voitettiinkin. Totta kai tason pitääkin nousta kevättä kohden, mutta ei mua ainakaan vituttanut olla hallilla, päinvastoin.

Mun mielestä Hakametsässä oli yks parhaista tunnelmista aikoihin ja varsinkin kolmannessa erässä halli räjähti, kun Keuruun Kovaltsukki täräytti pelin tasoihin. Ainoa mikä aiheuttaa jopa myötähäpeää, on tämä kun Tappara tekee ensimmäisen maalinsa ottelussa niin Kääriäisen pitää JOKA kerta muistuttaa "nyt kaikki sitten taas mukaan Tapparan ensimmäiseen maalintekijään"- kuulutusella. Eiköhän kaikki tiedä mitä tuleman pitää, tai jos ei niin se on oma häpeä.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan kohtuu hyvillä fiiliksillä tuli voittolaukauskisan tappiosta huolimatta hallilta lähdettyä. Tuo toinen erä vaan oli niin tuskaisen ja väkinäisen oloista vääntämistä, että tuntui ettei mikään onnistu. Vaikka tekopaikkojakin tosiaan luotiin ja jo silloin oli saumat iskeä peli tasoihin. Mutta onneksi kolmannessa erässä homma alkoi toimia kunnolla, Pelicansin alueelle tultiin niin syöttelemällä, kuljettamalla kuin päätykiekoillakin ihan solkenaan. Hieman olisi vain kaivannut vetoihin laatua. Tuollaista peliotetta olisi kaivannut jo toiseeen erään. Hallissa oli tosiaan mainio tunnelma ja eiköhän suurinosa paikalla olijoista jo muista tuon maalintekijän nimenhuutamisen.

jukka823:
Jos Tappara olisi pelannut alusta asti niinkuin kolmannen-erän niin ottelu olisi päättyny Tapparan murskavoittoon.
Maalinteko tökki pelissä todella pahasti. Paikkoja oli joka ketjulla mutta ei aina natsaa.
Sit mikä silmiin pisti niin hirveä määrä syöttöjä suoraan vastustajalle. Yv aivan kuraa.
Onneks tämä oli yksi peli. Tappara palaa voittojentielle ensviikolla :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta