Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2013

<< < (64/68) > >>

coly:
Oon tässä joutunu suomimaan itseäni viime illan ja yön, sekä tämän päivän. Kaikki piti olla vimpan päälle, mutta menin sit laittaan sen fanipaidan päälle kun lähdin peliin. Se oli virhe. Vähän ennen runkkarin loppua ostin kengät ja takin. Ne on ollu yhdessä huivin kanssa kun oon ollu peleissä paikanpäällä. Tuloksena neljä peliä ja neljä voittoa. Kaksi runkosarjassa ja kaksi play-offeissa. Eilen rikoin kaavan siis Nemo paidalla jossa vielä väärä numero. Noh, olin päättäny jo aikasemmin et ajan play-off parran pois ennen Porin peliä. Tänään painelin kyseisen toimenpiteen suorittamaan klo18.30 eli tasan vuorokausi ennen peliä. Porin pelit tarvitsee uuden ilmeen koko joukkueelta. Ajattelin luoda siis tällä tavoin itselleni uskon ja toivon hakea Porista voitto. Hengessä mukana viimeisen pillin vihellykseen asti ja uudella ilmeellä. Taistele Tappara!

illodin:
Olihan huikee kausi, totaalinen suunnanmuutos viime kaudesta/kausista. Lukemattomia nautinnollisia jännityksen ja riemun hetkiä. Ja kun vielä ajattelee, että projektin eka vuosi vasta, niin mehän viedään seuraavat 2 vuotta ihan suvereenisti. Tappara is back!

Tammos:
Barkovin ja Connollyn poissaolot olisi vielä kestetty, mutta Koskirannan flunssa oli liikaa. Huikea joukkue ja nyt jää kova motivaatio ensi vuodelle. Olisikin syntynyt hieman omituinen tilanne, jos jo ensimmäinen vuosi olisi tuonut mestaruuden.

Eeyore:
Kiitos TAPPARA upeasta kaudesta ja upeista pudotuspeleistä. Tällä kertaa parin avainpelaajan poissaolot olivat hieman liikaa. Upeata taistelua ja pienestä se jäi kiinni. Kiitos TAPPARA! Ensi kaudella mestaruus.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Tammos - Huhtikuu 24, 2013, 20:14:01 ---Barkovin ja Connollyn poissaolot olisi vielä kestetty, mutta Koskirannan flunssa oli liikaa. Huikea joukkue ja nyt jää kova motivaatio ensi vuodelle.
--- Lainaus päättyy ---

Tällä hetkellä en pääse tästä tappiosta yli. Mieleni vain jossittelee. Siksi tämä tuntuu pahalta.

Olen aika varma, että kyseisten miesten pelatessa Tappara olisi kannua nostellut. Tietenkin tyhmää puhella tälläisiä mutta näin ainakin itselleni uskottelen. Kukaan ei omalla panoksellaan kyennyt paikkaamaan heitä. Barkovin poistuessa kuoli Ville Nieminen.

Uskon myös Koskirannan flunssaan. Tänään ylivoimaisesti kentän paras ja liukkain pelaaja. Peli parani koko ajan.

Sitten vielä nuo maalit tänään. Niissä oli tuuria ja Tapparan pelaajien huonoutta.

Tätä ei ollut tarkoitettu Tapparalle. Sanon, Tappara oli Suomen paras joukkue ja seura. Ässät on mestari.



Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta