Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2013

<< < (25/68) > >>

Andy:
Hienoa! Ifk sopii vastustajaksi erittäin hyvin ja peleistä tulee paljon viihdyttävämpiä kuin Kärpät sarjasta olisi tullut.

Normipelaamisella pitäisi mennä 4-1 Tapparalle tämä sarja.

Myrrä70:
Eipä toi Hifkin peli kovasti vakuuttanut. Ortio oli ihan hyvä mutta meidän neljän ketjun 60min rumputuli on vähän eri juttu kuin Saipan satunnaiset hyökkäykset. Jos ifk:n saa kotona ahdinkoon, kääntyy kotiyleisö nopeasti omia vastaan. Ja kyllä sekä materiaalissa että pelissä on huima etu meille. Jos meidän peli pysyy siinä vormussa jossa se on ollut niin ifk ei voita yhtään peliä.
Toivomus olisi että heti kotivoitto ekassa ja Metsolle nollat ni loppuu ifk:lta se pienikin kipinä.

Miksa:
HIFK sieltä sit tulee vastaan. Loistavaa!! Lyhyet pelireissut ja muutenkin hyvä vieraskannatus.

HIFK on ollut todella ailahtelevainen ja ajoittain todella löysä. En usko sen mahdollisuuksiin yllättää Tapparaa.

Keskiviikkona se sit alkaa....... VIHDOINKIN!

Redman:
Oonko yksin mielipiteeni kanssa? Pahin mahdollinen vastustaja. Täysi arpa jolta voi odottaa mitä tahansa. Kaikki toki pitää voittaa, mutta kyllä mä perkele mielummin olisin ottanut Aran. Ei voi mittään.

Harald Hokiman:

--- Lainaus käyttäjältä: Redman - Maaliskuu 17, 2013, 20:33:33 ---Oonko yksin mielipiteeni kanssa? Pahin mahdollinen vastustaja. Täysi arpa jolta voi odottaa mitä tahansa. Kaikki toki pitää voittaa, mutta kyllä mä perkele mielummin olisin ottanut Aran. Ei voi mittään.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä olen, Hifkillä on kovaa rutiinia joukkueessa ja Summanen on eräänlainen Suomikiekon poppamies. Hurja haaste Tapparalle, kun aletaan voitoista pelaamaan. Hifk oli ratkaisevassa Saipa pelissä todella kova varsinkin oman maalin edessä. Likaisiakin otteita tullaan varmasti näkemään sieltä suunnalta.  Sinne pitää mennä ottamaan mustelmia. Tapparan pitää pystyä voittamaan kotona, niin voi mahdollisuuksia olla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta