Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 24.01.13 (To)

<< < (9/12) > >>

Linden #16:
Ketkähän "Tappara fanit" oli keillanu ipan maskotin... tosi fiksua.

Mazza:
Raannan ja Metsolan ero itse asiassa enää 0.03 (93.20-93.17), ja päästettyjen maalien keskiarvossa Metsola ykkönen hienolla lukemalla 2.05. Kun Tappara vielä nousi sarjataulukossa kakkoseksi, niin hyvä ilta tilastojen valossa!

jukka823:

--- Lainaus käyttäjältä: Number7 - Tammikuu 24, 2013, 21:05:32 ---
- Clarke. Ensimmäinen todella heikko peli. Muistutti sitä lantakasaa, mikä viimeksi meillä keväällä surffaili. Onneksi ei kostautunut tänään. Pelin ratkaisuhetkillä avopaikassa ratkaisu heikoin, mitä olen miesmuistiin nähnyt Sm-liigassa.

--- Lainaus päättyy ---

Siis häh? Katottiinko samaa peliä?
Clarke ohjas Tuukka omassapäässä todella hienosti. Clarkelta muutama nätti avaus.
Hienosti itse haki maalipaikalle muttei onnistunu VIELÄ. Tapparan parhaimpia pakkeja jälleen tässä pelissä.
Täysin rutiinisuorituksella Tappara vei 3-pistettä.

Inssi:
Rutiinisuorituksella todellakin, tai jopa vähän sen alle. Puolivaloilla hoitui metsäkissan kaato tänään. Oleellista on että tästä voitosta annetaan aivan samat kolme pistettä kuin muistakin varsinaisen peliajan puitteissa hoidetuista matseista. Upeaa katsella tuota päivitettyä sarjataulukkoa!
Oikeastaan ainut asia joka hiukan huolettaa, on se että nyt on jo pari peliä hoitunut ehkä turhankin helpolla. Toivottavasti se on ollut vain energian säästämistä tilanteessa jossa ei ole tarvinnut esittää parastaan, ettei tarkoita ongelmia seuraavan tiukemman paikan tullen.
Onko kukaan vielä bongannut mistään huhuja kerhon valmentajavaihdoksesta? Näkyy tulleen vastustajille tavaksi vaihtaa miestä penkin takana ennen Tampereen matkaa...

Kolme Seppää:
Clarke oli tässä pelissä ihan mies paikallaan. Enemmän tästä oli lisäarvoa kuin esimerkiksi Aallosta. Leimu selvisi tasakentällisin ilman takaiskuja, vaikka olikin ajoittain jäljessä, mutta kaksi erikoistilannemaalia nostavat tämän pakiston ykkösnimeksi.

Ilves oli pääsääntöisesti aivan rukkanen. Muutamilta pelaajilta löytyi kamppailuhalukkuutta, mutta joukkueella ei yksinkertaisesti löytynyt kunnollisia pelitavallisia eväitä rikkoa Tapparan viisikkopuolustusta. Metsola pääsi loppujen lopuksi helpolla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta