Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 19.01.13 (La)

<< < (8/9) > >>

janneojanenonjumala:
Ottelun kuvasta voidaan olla niin montaa mieltä- Tärkeintä tästä matsista oli 2 pinnaa eikä suurempia kolhuja. Mun mielestä ottelu oli ehkä suurelle yleisölle mieleenpainuva muisto, mutta muuten kyllä enempi surkea ja surkuhupaisa farssi. Tuomareilta lähti matsi täysin lapasesta toisessa erässä ja ihmeen kaupalla vältyttiin loukkaantumisilta. Aivan päätöntä kohellusta päästäpäähän josta minä en ainakaan nauti. Perjantainen "nollaus" on kiekkoa johon itse enemmän luotan.

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Tammikuu 22, 2013, 10:39:23 ---Miksiköhän tästä pelistä ei ole Jatkoaika.com-palvelussa lainkaan raporttia? Eveliina Laineen ennakko löytyy. Ei edes kuvia ole saatu?
Oliko kirjoitettu juttu valmiiksi, mutta Tappara voitti ?  :o

--- Lainaus päättyy ---
Kysäsin asiaa Jatkoajasta ja vastaus kuuluu:

Moi,
 
Valitettavasti inhimillisen erehdyksen takia meillä ei ollut toimittajaa kyseisessä ottelussa - paikkasi toista toimittajaa Mestiksessä. Pahoittelut.
 
--
Terveisin,
 
Antti Wennström
 Päätoimittaja / Editor-in-Chief
 www.jatkoaika.com
[email protected]
 @AWennstrm
 +358404551855
 

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Joksu - Tammikuu 22, 2013, 11:24:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Tammikuu 22, 2013, 10:39:23 ---Miksiköhän tästä pelistä ei ole Jatkoaika.com-palvelussa lainkaan raporttia? Eveliina Laineen ennakko löytyy. Ei edes kuvia ole saatu?
Oliko kirjoitettu juttu valmiiksi, mutta Tappara voitti ?  :o

--- Lainaus päättyy ---
Kysäsin asiaa Jatkoajasta ja vastaus kuuluu:
Moi,
Valitettavasti inhimillisen erehdyksen takia meillä ei ollut toimittajaa kyseisessä ottelussa - paikkasi toista toimittajaa Mestiksessä. Pahoittelut.
--
Terveisin,
 
Antti Wennström
 Päätoimittaja / Editor-in-Chief
 www.jatkoaika.com
[email protected]
 @AWennstrm
 +358404551855
 

--- Lainaus päättyy ---
Yksi SM-liigan kierroksen mielenkiintoisin peli ja ko ottelun toimittaja paikkaa Mestis-pelissä toista? Just... Eikös SM-liiga käytä uutisoinnissaan Jatkoaika.comin uutisia? Hyvä, että Mestistä uutisoidaan. Kiinnostaa.

miolta:
Kun puhelimella selailin iltalehden sivuja töissä, niin eipä noista Tappara - Jokerit matseista ollut sielläkään kerrottu pelien jälkeen. Muista ottelupareista oli kyllä tarinaa.
Meni vissiin voitot väärään osoitteeseen ja Hjallis ei halunnut lukea siitä iltiksestä  ;D

iroj:
Ainakaan ensimmäisissä urheiluruuduissa ei tainnut olla näytettävää kummastakaan Tappara-Jokerit-matsista.
Ilmeisesti ei voitu näyttää kun voitot meni "väärään" osoitteeseen.
Luulen/kuvittelen että harvoin näytetään maalikoosteita Jokereitten hävitessä.
Tämä on mediapeliä! >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta