Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Halliremontti loppuun kesällä 2007

<< < (2/27) > >>

jani73:
Kyllä nyt ainakin Espoossa taulua käytetään aika hyvin. Näytetään laukaisukartat etc kuten Canal+ lähetyksissäkin. Itse olen kyllä ehdottomasti videotaulun kannalla. Maalit ja jäähyt on kiva nähdä heti uusintana videotaululta eikä missään hallin käytävillä missä jengi seisoo tumput suorana eikä kukaan pääse liikkumaan. Ja toisesta ääripäästä on nämä jokereiden vi*un logojen tuhoamiset ja kiekon liukuminen maalivahdin ohi - kannustetaan omia eikä pilkata vastustajia. Paitsi sitten kun jokerit tulee Tre:lle niin jonkun tyhmän Harkimo imitaation voisi videotaululta heittää kehiin. Ihan vain kuittauksena takaisin.

Ultra:
Palautetaan tämä ketju pinnalle... ja toivottavasti modet päivittää tuon otsikonkin.

--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Syyskuu 23, 2006, 22:26:20 ---(23.9.2006) Tampereen kaupungin Tilakeskus on päättänyt investoida vuonna 2007 Hakametsän jäähallin ilmastoinnin uudistamiseen ja videotaulun hankkimiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Eli jo vuosia odotetusta videotaulusta pitäisi tulla totta tänä kesänä. Muistaako kukaan tai löytyykö linkkiä siitä että kenen valmistama ja tyyppinen tämä videotaulu tulee olemaan?

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: jani73 - Syyskuu 27, 2006, 13:00:40 ---Kyllä nyt ainakin Espoossa taulua käytetään aika hyvin.
--- Lainaus päättyy ---
Playoffien eka kierros osoitti, että edelleenkään Espoossa ei osata sen kuution käyttöä ollenkaan. Esimerkkinä maalintekijät ja syöttäjät oli kovin vaikea saada näkyviin.

Tapparafani Espoosta:
Olen videotaulun kannalla. Eikö sen voi vaikka pistää kiinni kun ei oo mitään järjellistä näytettävää. . . ?

jani73:
Dodiin ... Rautakansleri oli "luvannut" Faselin pojalle, että 2012 Tampereella on uusi jäähalli. Mistäköhän tähän rahat saataisiin? Olisihan se kyllä aika helvetin hienoa saada uusi, moderni ja yleisöä palveleva halli myös Tampereelle. Mutta Hakamettää ei sitten kyllä saa purkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta