Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ässät 18.12.12 (Ti)

<< < (5/7) > >>

axe76:
Ei ollut mitään tunnetta pelissä munaton esitys. Toinen kerta ku menin kallilla lipulla peliin +juomat. Turpaan tuli samoin lukemin. Heitin paidan odottaan ensikautta. Wituttaa . Eli kun menen peliin ni turpaan tulee parempi katoo teksti tv:ltä. Rahalle o muutaki käyttööö ku tommoinen pelleily.

Ekku#73#:
Taidan hoitaa huomisen työpäivän samalla kiinnostuksen tasolla kun tapparan äijät
eihän siitä mua voi syyttää eihän, ei tätä vi....sta muuten saa taltutettua. Hävetkää.
Aalto varsinkin olis kyllä voinu itse sanoa valmentajalle että ei oikeen kulje kun ei ne itse
sitä huomannu. Niemisen kaltaisia pelaajia me tarvittais lisää, hän on aina niinsanotusti
sata lasissa.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: axe76 - Joulukuu 18, 2012, 22:16:17 ---Ei ollut mitään tunnetta pelissä munaton esitys.

--- Lainaus päättyy ---


Ensimmäinen erä oli tuota. Loppupelihän oli aivan loistavaa peliä Tapparalta ainoastaan maalit puuttuivat.

Täikampa:
Olis edes ihan hiukan ollut tuuria matkassa, niin olisi pari maalia tullut komeesti. Paikkoja oli kyllä pirusti tokassa ja kolmannessa erässä. Mutta ei sitten millään mennyt. Välillä, kun katsoi, niin ei olisi kummostakaan tökkäystä tarvinnut tai luistimen olla oikeammassa paikassa, niin avot. Mutta näin tällä kertaa. Voisi ehkä sanoa, että saappaat jalassa lopulta kaaduttiin.

Mazza:
Alkaa oikeasti vähän huolestuttaa, tämä oli kolmas kerta (aiemmat Lukko ja Ilves) suht lyhyen ajan sisään kun Tappara tulee matsiin ns. valot päällä mutta ei ketään kotona-mentaliteelilla. Kaikki koomailut suoritettu kaiken lisäksi kotona, joten ei tässä oikein viitsi syyttävää sormea osoittaa tamperelaiseen kiekkoyleisöönkään vaikka tänään oli vain 4400 katsojaa hallissa. Ei tuota olisi kannattanut tulla katsomaan, mieluummin olisin kolannut lunta kotona mutta lapsenuskossani kuvittelin ettei Bratislavan reissusta ole jälkeäkään kun ammattijoukkue astuu kaukaloon. Ja *****!

Eikä mua oikein jaksa sytyttää se että kaksi erää Tappara oli joukkueista parempi ja vain Raanta ja tuuri estivät lisämaalit, koska peli kestää 60-65 minuuttia ja sen perusteella jaetaan pisteet. Niitä saatiin taas 0 joten se kahden erän puristus ei riittänyt tänään lopulta yhtään mihinkään. Kapteeni Mäntylä pilaa olemassaolollaan tällä hetkellä joukkueen ylivoimapelin, eikä hänellä ole nykyesityksillä tippaakaan varaa ylimielisyyteen. Aalto oli aivan jäässä, eikä hänestä ole niissä peleissä paljon apua kun lämäri ei osu tolppien väliin. Millä perusteella yli 29 minuuttia peliaikaa tänään? Huolettaa tällaisten luottopelaajan roolin saaneiden miesten suoritustason raju heittely.

Rautakorpi, Tapola, Marko Ojanen ja koko joukkue epäonnistui tänään pahan kerran otteluun valmistautumisessa. Kuten jo todettua, kolmas kerta lyhyen ajan sisään. Tehkää asialle jotain!

 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta