Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sarjaohjelma 2012-13: Tammikuun tasaus

<< < (2/11) > >>

keigykedy:
Mä luulen että Pelsut ottaa Ilveksen. TPS:ssä on todennäköisesti noiden pelien aikaan molemmat Koivun veljekset, Korpikoski ja miksei myös Salo.
Oma veikkaukseni on että saadaan vastaan HPK

Täikampa:
Itse ihan hieman toivoisin, että vastaan tulisi Ilves, mikäli se on mahdollista. Ei Tapparankaan taloudelle tekisi huonoa yksi paikalliskotipeli lisää. Toisekseen mikä olisi makeampaa, kuin ottaa kaksi voittoa juuri Ilveksestä. Tietysti siinä käy niin, että kaksi kertaa tulee turpaan. No, haaveillahan aina saa.

IsotKirvekset:
Ihan sama kuka tulee vastaan, kunhan se ei ole SaiPa jolta tulisi varmasti turpaan kahdesti.

Ilves olisi kyllä toivomuslistan kärkipäässä, mutta pahaa pelkään että Pelikaanit ryöstävät Ilveksen.

KASPA:
SM-liiga ilmoitti juuri äsken twitterissä, että otteluparien valintatilaisuus alkaa noin klo. 14.00. Samalla SM-liiga tiedotti, että heidän twitter-tilissään järjestetään liveseuranta tilaisuudesta.

https://twitter.com/smliiga

KILO:
Hauskasti Tapparan virallisilla sivuilla käytetään termiä tammikuun tasoitus. Anyways, ennen kuin katsoin tasauskierroksen ajan pelejä, ajattelin että Ässät olisi se mielenkiintoisin vastus. Ainakin tähän asti Ässät-pelit on olleet viihdyttäviä pelejä tällä (ja viimekin) kaudella. Turha siihen kai silti kolmea peräkkäistä Ässät-peliä on ottaa. Toisaalta, ei kolme Ilves-peliäkään viikon sisään mitenkään erityisesti lämmitä. Kaikki Ilves-pelit tällä kaudella on olleet aika tahmeeta töhnää – voittoja tai ei.

Toisaalta, jos ja kun Ilves ottaa Tapparan, tammikuussa Tapparalle tulee kuuden ottelun putki Hakametsässä ja kaikkiaan 9/13 peliä Tampereella.

02.01 Kärpät - Tappara     
04.01 Jokerit - Tappara     
05.01 Tappara - KalPa     
08.01 Tappara - SaiPa     
10.01 Pelicans - Tappara   
11.01 Tappara - Blues   
15.01 Ässät - Tappara   
18.01 tammikuun tasoitus
19.01 tammikuun tasoitus
22.01 Tappara - HIFK 
24.01 Ilves - Tappara     
26.01 Tappara - HPK     
31.01 Tappara - Jokerit

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta