Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sarjaohjelma 2012-13: Tammikuun tasaus

<< < (6/11) > >>

gatecrasher:
Kekäläiselle ei oikein maistu, jää isot massit saamatta kun vastaan ei tulekaan HIFK. Mutta mikä ihmeen oikeus Jokereilla ja HIFK:lla on kohdata automaattisesti toisensa näissä tasauspeleissä.

IS: Jokeripomolle iso pettymys

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Joulukuu 10, 2012, 14:16:45 ---Varsin outo valinta, kaiketi taloudellinen näkökulma painanut vaakakupissa. Urheilullista haastetta tässä kyllä riittää. Itse olisin valinnut kaikesta huolimatta SaiPan, olisi maksettu parin vuoden takaisia kalavelkoja takaisin.

--- Lainaus päättyy ---
Niin tai hävitty taas...Jokereita vastaan on yleensä lataus ollut parempi joten ihan ok, noista mitä oli jäljellä. Kyllä sieltä pisteitä saadaan.

Theoren:
Jokerit kiinnostaa yleisöä eniten niistä vaihtoehdoista jotka Tapparalle jäi, hyvä valinta. Lisäksi voisi ajatella pelien olevan hyvää reeniä pleijareita ajatellen, vaikka jokerit ei vastassa olisikaan. Jokerit on joukkue joka erityisen mukava voittaa!

jallu_tane:
Itte oon ainakin tyytyväinen tähän valintaan. Narrit sytyttää kyllä aina, enkä todellakaan jaksais tänäkin vuonna katsella jotain Saipa-läpsyttelyjä. Tämä on mun mielestä jopa parempi kuin Ilvestä vastaan, meinaan ei nekään matsit nyt millekään uskomattomalle tasolle ole viime aikoina nousseet.

Se on vielä plussaa, kun siitä lähetään että voitot otetaan, niin saadaan mahdollista sarjakärkeä ajettua 6-pistettä kiinni. Tasausta odotellessa.

FORTUNA:
Hyvä valinta, osoittaa sen ettei paljon kumarrella. Kekäläisen itku-leikkeen voi laittaa sitten ennen pelejä kopin seinälle antamaan pojille lisäpotkua.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta