Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 21.09.06

(1/13) > >>

makarov:
Itse uskon kotivoittoon.. koska neljättä kertaa ei vastustajan veskari voi olla kentän paras pelaaja!! Nikkilä maaliin herättään joukkuetta ja sitten pitäisi pelissä olla pieni Porkkana Tappara pelaajille jos tulee esim.pataan niin hirveet treenit heti pelin jälkeen jos voitto niin aletaan keskittyä seuraavaan peliin!! Mutta tuskin yrityksen puutteesta voi äijiä syyttää..kiekko vain ei ole ns.pomppinut..tulihan viime kaudellakin monta maalin voittoa, että sai peliä jännätä aina loppuun asti. Veikkaan, että tästä pelistä alkaa Kuuden ottelun voittoputki!!

HartwallJaffa:
Toivotaan, mutta eihän tämä putki ole pelkästään Lehdon vikaa. Jos joukkue ei tee yhtään maalia, niin on todella vaikeeta voittaa ja jos Aallon poika jakelee samanlaisia syöttöjä vastustajan lapaa ku HIFK pelissä, niin kyllähän ammattilaiset niistä maalin tekee. Toivotaan nyt kovasti että nuorisokenttä (Lucenius-Enlund-Hölli) tulisi kokeilemaan, eihän tässä mitään enää voi menettääkkään? ja samalla vilttikomennuksen saajat heräisivät vähän , ettei siellä tarvita vapaamatkustajia. Vilttiin voisivat mennä esim. tehopörssin jumbokärjet Virkkunen, hancock ja venäläinen , kaikilla sarakkeessa -3. myös pakkipari Aalto(-5) - Mäntylä(-4) voisivat katsoa peiliin.
Haluaisin uskoa Tapparan kotivoittoon, mutta mielummin yllätyn positiivisesti, kuin petyn taas kerran. Siitä veikkaus vierasvoittoon.

Esa.K:

--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Syyskuu 20, 2006, 09:29:41 ---Itse uskon kotivoittoon.. koska neljättä kertaa ei vastustajan veskari voi olla kentän paras pelaaja!!

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka niin neljättä kertaa.....Kahdessa pelissä vain on vastustajan molarit keränny tähtiä. Hifk pelissä ei!!
Herätys!

Torstaina voitetaan.

makarov:

--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Syyskuu 20, 2006, 15:14:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Syyskuu 20, 2006, 09:29:41 ---Itse uskon kotivoittoon.. koska neljättä kertaa ei vastustajan veskari voi olla kentän paras pelaaja!!

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka niin neljättä kertaa.....Kahdessa pelissä vain on vastustajan molarit keränny tähtiä. Hifk pelissä ei!!
Herätys!

Torstaina voitetaan.

--- Lainaus päättyy ---
Lundell "HIFK" lähes 40:ntä torjuntaa, että kyllä hän oli yksi voiton avaimista silloin..meillä on maalivahti ongelma!! Koskahan Tepsin Duba:n vuokrasopimus loppuu?

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Syyskuu 20, 2006, 15:32:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Esa.K - Syyskuu 20, 2006, 15:14:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Syyskuu 20, 2006, 09:29:41 ---Itse uskon kotivoittoon.. koska neljättä kertaa ei vastustajan veskari voi olla kentän paras pelaaja!!

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka niin neljättä kertaa.....Kahdessa pelissä vain on vastustajan molarit keränny tähtiä. Hifk pelissä ei!!
Herätys!

Torstaina voitetaan.

--- Lainaus päättyy ---
Lundell "HIFK" lähes 40:ntä torjuntaa, että kyllä hän oli yksi voiton avaimista silloin..meillä on maalivahti ongelma!! Koskahan Tepsin Duba:n vuokrasopimus loppuu?

--- Lainaus päättyy ---

No hoh hoh! Tappara teki eilen Dubasta sankarin, no ok, oli siellä pari hienoa koppia ehkä. Mutta Dubakin on ailahtelevainen, kyllä HPK taitaa takoa maaleja vähintään kolme Duban selän taakse huomenna! Nikkilää tässä nyt ensin pitää kokeilla ennen kuin harkitaan maalivahdin ostoa... Ja annetaan Lehdollekin vielä työrauha.

Itse veikkaan Tapparan voittoa jatkoajalla tai rankkareissa. Molempien joukkueiden täytyy herätä! Huomenna saatetaan nähdä joko tiukka kamppailu tai Kärppien ylivoimainen näytös. Toivottavasti olen väärässä ja Tappara vie, mutta näin veikkaan. Toivotaan, että tulee hyvä peli, minkä Tappara kääntää voitoksi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta