Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 24.11.12 (La)

<< < (2/10) > >>

janneojanenonjumala:
Dufvan näytönpaikka tämä on. Olen edelleen sitä mieltä vaikka kuinka Länsi-Suomessa kirjoitellaan, että RD asema vakaa kun peli kuitenkin jonkunoloista ?? Tästä kunnon selkäsauna ja valkunvaihto Raumalla.

Ioni:

--- Lainaus käyttäjältä: janneojanenonjumala - Marraskuu 24, 2012, 00:18:45 ---Dufvan näytönpaikka tämä on. Olen edelleen sitä mieltä vaikka kuinka Länsi-Suomessa kirjoitellaan, että RD asema vakaa kun peli kuitenkin jonkunoloista ?? Tästä kunnon selkäsauna ja valkunvaihto Raumalla.

--- Lainaus päättyy ---

Olis muuten Dufvalla melkoinen pudotus jäänpinnalle JYP:n huippuvuosien jälkeen... Ihan mielenkiintoista seurata mitä tapahtuu.

Jotenkin RD:n joukkueet onnistuvat vuodesta toiseen pelaamaan, ainakin mun silmään, todella kuvottavan näköistä kiekkoa. Toimi silloin alussa, mutta nykyään väki osaa lukea sen jo pois. Varsinkin kun Lukon materiaali ei ole lähelläkään JYP:n RD:n aikasta.

Nyt on niin hyvä draivi päällä, että pelin on oltava totaalinen pohjanoteeraus koko porukalta jos Lukolle huomenna hävitään. TAI sitten Vehanen ottaa aamulla eri väristä Hart-Sporttia ja seisoo koko illan päällään. Rumputulta on taatusti tulossa!

tapparafaniii:
Semmoinen huomautus tässä kohtaa että Atte Mäkinen ei ole tänään A-junnujen kokoonpanossa kun junnut kohtaa Hakametsässä Hifk:n puoli yhdeltä. Joten olisiko tänään liigan mukana?
Noh kokoonpanoa odotellessa.

HuiHai:

--- Lainaus käyttäjältä: tapparafaniii - Marraskuu 24, 2012, 10:45:32 ---Semmoinen huomautus tässä kohtaa että Atte Mäkinen ei ole tänään A-junnujen kokoonpanossa kun junnut kohtaa Hakametsässä Hifk:n puoli yhdeltä. Joten olisiko tänään liigan mukana?
Noh kokoonpanoa odotellessa.

--- Lainaus päättyy ---

Huh, nyt saakin jännittää kokoonpanoa. Mielelläni Aten näkisin mukana tänään Tanskaa, eiku Lukkoa vastaan

kyynaama:
Aijai, menestyshuumassa lähdetään pojan kanssa ajelemaan länsirannikolta Tampereelle tänään.
Parempi tulla olis tulla voitto!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta