Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)

<< < (3/10) > >>

tapparafaniii:
No eihän sille mitään voi kun Jyväskylässä pelataan niin tuomarit ottaa roolia. Kolme pistettä vietiin kun Eller ohjaa kiekon TÄYSIN selvällä korkealla mailalla maaliin. Mutta kun Tuomarit on sokeita ja linjatuomarit paikallisia niin totta kai hyväksytään.
Ei ole totta!
Tapparan paras tänään Jarno Koskiranta.

gatecrasher:
Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Marraskuu 16, 2012, 22:07:14 ---Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?

--- Lainaus päättyy ---
KYLLÄ

tapparafaniii:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Marraskuu 16, 2012, 22:10:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Marraskuu 16, 2012, 22:07:14 ---Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?

--- Lainaus päättyy ---
KYLLÄ

--- Lainaus päättyy ---
Kannatta lukea Jatkoajan otteluseuranta ketjun kommentit.Siellä on vaikka minkä joukkueen fanit sitä mieltä että Korkea maila oli selvä. Itse pelin katsoin ja ei tuota selvempää korkeaa mailaa ole! Lisäksi tuo Nemon kymppi oli naurettava. Näköjään maassa makaavaa saa vetää poikittaisella niskaan.
Anteeksi vuodatukseni mutta ottaa vaan niin päähän. Olen vielä Sieltä päin kotoisin ja melkein kaikki sukulaiset on Jyp faneja. Onneks Isä opetti Tappara faniksi. Lisätään vielä että Jyp on oma inhokki seura.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Marraskuu 16, 2012, 22:07:14 ---Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?

--- Lainaus päättyy ---

Täysin selvään sellaiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta