Kirjoittaja Aihe: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014  (Luettu 286539 kertaa)

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #855 : Tammikuu 30, 2014, 23:47:18 »
Miksiköhän tämä Umi, joka pesee esim. syöttötaidossa Barkovin, Konnan ja Lehterän, ei pelaa esim. NHL.ssä? Minä ainakin luulen,  että kaveri joka on....ei jumalauta sanattomaksi ihan vetää.
Kuinkakohan tarkasti viitsit noi lukea tai voisitko itse suorittaa yksinkertaisen päättelyn ? Siellä ei kai mitään mainittu, että kaveri saattaisi heikkouksiakin omata. Kovemmalla duunilla olisi varmaan aikoinaan sinne änäriin päässytkin, niistä heikkouksista huolimatta.Vaikka olisi maailman paras syöttötaito, niin ei sitä pelkästään sillä mihinkään kävellä. En kanssa tiedä että miten ne aikoinaan tuohon kaverin asenteeseen ja luonteeseen on suhtautunut. Vähän aaltosmainen kuva tästä Umin urasta jäännyt

Tämä on suoraan sanottuna ihan kauheaa paskaa. Umi on kyllä tasoa ihan jotain muuta kuin Barkov, Konna ja Lehterä. Myös syöttötaidossa.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #856 : Tammikuu 31, 2014, 00:02:25 »
Hienosti täällä aina tartutaan toisen kirjoituksessa johonkin epäolennaiseen, ja aletaan jankkaamaan siitä, mut sitä en ois uskonu,et arvostamani Messi sen tekee...
Kyllä Messikin sen tietää, et jos omaat yhden erityisen hyvän taidon, se ei vielä NHL:an riitä. Muutenhan Kimmo Koskenkorvankin ois pitäny pelata NHL:ssa, ku oli niin nopee luistelija tms. ;)
Niinku tossa jo sanottiinkin, ni niitä heikkouksia sitten onkin ihan riittämiin Umilla. Ja ettei ihan ohi aiheen menis, ni haaveilen, että ei pelais meillä loppukautta :D
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #857 : Tammikuu 31, 2014, 08:33:55 »
Sorry Vilttitossu, että petin luottamuksesi. Tervehditään kuitenkin edelleen hallilla. :D Kyllähän sinä tiedät, että Sasha on minun heikko kohta ja hän on minulle arvostelun ja vertailun yläpuolella. :D :D.

Eipä sitä kyllä yhdellä ominaisuudella huippuliigoihin päästä, jos heikkoudet ylittävät vahvuudet. Ei minunkaan mielestä.Ei se kuitenkaan Umistakaan sysipaskaa tee, kun pelaa Liigassa, jonka taso on ihan ok.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa KARPAASI

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 69
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #858 : Tammikuu 31, 2014, 09:18:34 »
Umi ei pese edes syöttötaidoissa tätä nelikkoa eikä myöskään Lehtosen Ekkua.
Uskomatonta skeidaa edes vertailla tätä hiihtelijää näihin taitureihin.

Umi seilaa pelin ulkopuolella jatkossakin jossain muussa joukkueessa.
Rautakorpi ei nimittäin tätä pelaajaa ota enää Tapparaan.

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #859 : Tammikuu 31, 2014, 10:51:45 »
Niin minä ainakin puhuin puhtaasti teknisestä syöttötaidosta yhdistettynä pelisilmään ja niin taisi Tappikin tehdä. Siis esim. tilanne jossa pelaaja saa kiekon hyökkäysalueen kulmassa, nostaa pään ja alkaa etsiä omia vapaita pelaajia, niissä tilanteissa Umicevic on maaginen ja suorastaan taikoo tekopaikkoja. En ole nähnyt vastaavaa pelaajaa Tapparassa ikinä niiden yli 20 vuoden aikana kun olen hallissa käynyt.

Mutta heikkouksia on paljon, eikä syöttötaitokaan ole ikinä realisoitunut siinä määrin tehopisteissä kuin voisi olettaa. Umi ei osaa laukoa oikea-aikaisesti, pitää välillä liikaa kiekkoa, kuumentaminenkin tuntuu häneen tepsivän jne. Myöskään se että viisikon hyökkäyspeli pyörii toisinaan liikaa Umicevicin ympärillä ei ole välttämättä joukkueen kannalta hyvä asia. Mutta tästä huolimatta, pelkkänä syöttäjänä, ehkä paras tappara ikinä.

Poissa Oudoumoudou

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #860 : Tammikuu 31, 2014, 12:22:30 »
Eikös tämä ollut nimenomaan haaveilu osio? Turha täällä on alkaa ruotiin toisten mielipiteitä..

Itse toivoisin Keräsen näkeväni vielä ainakin kerran jos useammin Tappara jersey päällä..  Mielestäni ja tulosten perusteellakin liigan paras hyökkääjä tällä kaudella.
Syöttö on aina riski.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #861 : Tammikuu 31, 2014, 12:50:51 »
Niin minä ainakin puhuin puhtaasti teknisestä syöttötaidosta yhdistettynä pelisilmään ja niin taisi Tappikin tehdä. Siis esim. tilanne jossa pelaaja saa kiekon hyökkäysalueen kulmassa, nostaa pään ja alkaa etsiä omia vapaita pelaajia, niissä tilanteissa Umicevic on maaginen ja suorastaan taikoo tekopaikkoja. En ole nähnyt vastaavaa pelaajaa Tapparassa ikinä niiden yli 20 vuoden aikana kun olen hallissa käynyt.

Mutta heikkouksia on paljon, eikä syöttötaitokaan ole ikinä realisoitunut siinä määrin tehopisteissä kuin voisi olettaa. Umi ei osaa laukoa oikea-aikaisesti, pitää välillä liikaa kiekkoa, kuumentaminenkin tuntuu häneen tepsivän jne. Myöskään se että viisikon hyökkäyspeli pyörii toisinaan liikaa Umicevicin ympärillä ei ole välttämättä joukkueen kannalta hyvä asia. Mutta tästä huolimatta, pelkkänä syöttäjänä, ehkä paras tappara ikinä.
Niin juuri tästä syöttötaidosta ja paikkojen luomisesta yritin puhua. No antaa ihmisten olla mitä mieltä tahansa sitten itse kukin

Poissa termostaattimies

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #862 : Tammikuu 31, 2014, 12:58:10 »
jos täällä nyt puhutaan nimenomaan pelkästä hyökkäyssuunnan pelisilmästä, älykkyydesta ja kyvystä löytää syöttölinjoja mitä kummallisimmista paikoista, joita edes ketjukaverit ei tahdo ymmärtää, puhutaan umista. kyseisissä asioissa todellakin kautta-aikojen kovin tapparapelaaja, liigapelaaja sekä todennäköisesti yksi parhaista koko maailmassa. näillä eväillä ei kuitenkaan varsin varteenotettavaa uraa luoda. työmoraali ja asennehan umin suurin ongelma kuulemma on ollut uransa aikana.

Poissa tukke75

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #863 : Tammikuu 31, 2014, 13:49:56 »
Umi laitto ainaki yhen kauneimmista lätyistä ikinä viime vuoden finaalissa Lucelle hakamettässä :) se on kaunis, jopa maaginen lätty, ja vielä rystylätty. Toki yksittäinen syöttö enkä usko kaverin meille tulevan, mutta sanoinpahan vaan. (taidan kattoo vielä kerran ton lätyn)

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #864 : Tammikuu 31, 2014, 15:52:46 »
Muistuuko mieleen Jorin syötöt Enskalle, esim. se yksi laidan vierestä selän takaa kieli poskella? Barkov jr. ja Jori laitto kyllä semmosia syöttöjä, että katsomossa sai ihastella, että mistä ihmeestä se ton syöttölinjan taikoi. Niemisen Ville vois tietysti sanoo mielipiteensä tähän kun on pelannut Konnan, Jorin ja Juniorin ja Umin kanssa.
Viimekaudella kun Umi tuli Sashan ja Villen ketjuun niin ei homma toiminut kun Umi rupes kuskaan ja yritti rakentaa, monesti tuli kirottua, että anna se lötä ny Sashalle ja anna sen tehdä peliä.
Umi laitto välillä loistopasseja, mutta ei ollut mitään viimekaudellakaan siihen nähden paljonko Sasha niitä laitto, siis maaliin johtaneiden lisäksi, mutta oli sitten muitten saamattomuutta ettei maalia tullut.
Jokainen näkee tavallaan asiat ja ohi aiheen mennään nyt, pahoittelen, piti vaan laittaa näkemykseni tähän.
Senverran vois haaveilla, että mites olis Lucenius? Kai Jukka ny loppukauden Lucee jaksais. Viime keväänä Luce oli mukava väriläiskä ja on monipuolinen pelaaja, vois meinaan sopia.
Vetää ny tepsukoiden ykkösen keskellä, kyllä mulle sopis Luce kolmosen keskelle.

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #865 : Tammikuu 31, 2014, 22:18:23 »
Luce ja Draga takaisin kotiin kiitos, ei muuta.

Poissa tonizzz

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #866 : Tammikuu 31, 2014, 22:22:52 »
Luce ja Draga takaisin kotiin kiitos, ei muuta.
Minne sää Dragan laittasit? Ei mahdu 1-2 ketjuun ja lopuista ketjuista ei paljon maalintekovoimaa löydy jota Dragan tarvii vierelleen. Luce kelpais EJ:n ja Krissen väliin. Green voisi palata "Liha-kenttään" takas eli Nemo - Green - Sawada.

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #867 : Tammikuu 31, 2014, 22:50:50 »
Luce ja Draga takaisin kotiin kiitos, ei muuta.
Minne sää Dragan laittasit? Ei mahdu 1-2 ketjuun ja lopuista ketjuista ei paljon maalintekovoimaa löydy jota Dragan tarvii vierelleen. Luce kelpais EJ:n ja Krissen väliin. Green voisi palata "Liha-kenttään" takas eli Nemo - Green - Sawada.
No en mä sitä nyt niin tarkkaan miettiny, vaikka vilttiin kunhan on meidän käytössä.

Poissa nice

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #868 : Helmikuu 01, 2014, 08:07:06 »
Oma haaveni järkevä haave olisi tällä hetkellä Esa Pirnes. AIK:n mahdollisuut pleijareihin on aikas ohuet, mutta putoamis peikko on vielä olemassa. Voisi olla kaikin puolin potenttiaalinen haku.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2014, 08:10:40 kirjoittanut nice »

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #869 : Helmikuu 01, 2014, 10:23:01 »
Oma haaveni järkevä haave olisi tällä hetkellä Esa Pirnes. AIK:n mahdollisuut pleijareihin on aikas ohuet, mutta putoamis peikko on vielä olemassa. Voisi olla kaikin puolin potenttiaalinen haku.
Hauskaa, että tää kortti taas kaivettiin esiin. Pirneksen juna meni jo.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"