Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (182/208) > >>

P3:
Haastattelu oli tavanomaisia mediajuttuja parempi. Arvostan myös sitä, että Venäjästä kysyttiin mielenkiintoisia kysymyksiä, ja tyypilliset stereotypiat (ethän kai kieltä osaa sanaakaan etkä yritäkään opetella, kai viet sinne Suomesta ruuat kun ei siellä voi syödä mitään) loistivat poissaolollaan. Myös Palolan vastaukset olivat kauttaaltaan fiksuja. Taitaakin olla niin, että jääkiekkoilijalta voi saada ihan fiksuja vastauksia, kun kysymyksetkin ovat fiksuja.

S.Sukkela:

--- Lainaus käyttäjältä: P3 - Toukokuu 20, 2015, 11:42:40 ---Haastattelu oli tavanomaisia mediajuttuja parempi. Arvostan myös sitä, että Venäjästä kysyttiin mielenkiintoisia kysymyksiä, ja tyypilliset stereotypiat (ethän kai kieltä osaa sanaakaan etkä yritäkään opetella, kai viet sinne Suomesta ruuat kun ei siellä voi syödä mitään) loistivat poissaolollaan. Myös Palolan vastaukset olivat kauttaaltaan fiksuja. Taitaakin olla niin, että jääkiekkoilijalta voi saada ihan fiksuja vastauksia, kun kysymyksetkin ovat fiksuja.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos P3. Itse olen käynyt Venäjällä (Pietarissa) olisiko kuusi krt, niin olen oppinut karistamaan kaikki väärät ennakkoluulot, niin näkyi varmaan myös kysymyksistä. Erityisen hienoa mielestäni oli kuulla Ollin suhtautuminen ja into oppia kieltäkin, eli taitaa jätkä tehdä kaiken kunnolla, kun johkin hommaan lähtee.

gatecrasher:
Tämän päivän Iltalehdestä löytyy Peltolan Jukin haastis. Aiheena lähinnä se, että joukkueen parissa tuo kolmannen peräkkäisen hopean "aiheuttama" pettymys on saatu nollattua ja ollaan valmiita taas uuteen kauteen. Siellä on ollut tarvittaessa Niilo Konttinen jelppaamassa. Mutta kukin tavallaan ja pääasia kuitenkin ettei menetettyä mahdollisuutta enää voivotella pelillisesti joulutaukoon asti. Tulevan kauden tavoitteena edelleen mestaruus. Ja lopussa maininta, että Jukin siviilisääty on muuttunut toukokuun alussa.

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Toukokuu 21, 2015, 08:21:58 ---Tämän päivän Iltalehdestä löytyy Peltolan Jukin haastis. Aiheena lähinnä se, että joukkueen parissa tuo kolmannen peräkkäisen hopean "aiheuttama" pettymys on saatu nollattua ja ollaan valmiita taas uuteen kauteen. Siellä on ollut tarvittaessa Niilo Konttinen jelppaamassa. Mutta kukin tavallaan ja pääasia kuitenkin ettei menetettyä mahdollisuutta enää voivotella pelillisesti joulutaukoon asti. Tulevan kauden tavoitteena edelleen mestaruus. Ja lopussa maininta, että Jukin siviilisääty on muuttunut toukokuun alussa.

--- Lainaus päättyy ---
Juttu on nyt myös sähköisenä versiona, ainakin joiltain osin:

Tapparan rosteri muuttuu radikaalisti
Kapteeni Jukka Peltola kertoo: Näin Tappara käsitteli karmean pettymyksen
Tappara huuhtoi pettymyksen porukalla: "Kyllähän siihen alkoholi kuuluu"
Tappara-kipparin harmitus haihtui hienolla häämatkalla

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: S.Sukkela - Toukokuu 20, 2015, 12:20:28 ---Kiitos P3. Itse olen käynyt Venäjällä (Pietarissa) olisiko kuusi krt, niin olen oppinut karistamaan kaikki väärät ennakkoluulot, niin näkyi varmaan myös kysymyksistä. Erityisen hienoa mielestäni oli kuulla Ollin suhtautuminen ja into oppia kieltäkin, eli taitaa jätkä tehdä kaiken kunnolla, kun johkin hommaan lähtee.

--- Lainaus päättyy ---

Pakko heittää offtopiccia tähän väliin.
Jos on käynyt useasti Pietarissa, ei välttämättä tunne Venäjää. Pietari on Venäjän länsimaalaisin kaupunki mielestäni ja hyvin erilainen mitä muut kaupungit (Moskova toki myös oma maailmansa).
Kannattaa käydä vähän idempänä, niin tulee se oikea Äiti-Venäjä. Kaikki siellä ei olekaan enää kultaista, puhdasta ja kiiltävää. Jonkin verran työn puolesta tullut käytyä Venäjällä, ja joka kerta siellä jokin asia yllättää posiviitisesti tai negatiivisesti. Tavallinen kansa on Venäjälläkin tavallista kansaa. Rikkaat ajavat kaiken edelle.

Muistan kerran kun olimme Pietarissa ruuhkassa ja samassa ruuhkassa odotti myös paloauto vilkut päällä. Hetken päästä tuli saattue jossa mustan auton nokalla oli jokin lippu ja se ohitti koko ruuhkan mitä erikoisempia reittivalintoja käyttäen, myös paloauton.

Hyvä haastattelu oli joka tapauksessa  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta