Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (127/208) > >>

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Marraskuu 27, 2014, 15:20:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Marraskuu 27, 2014, 13:19:04 ---Lisää painavaa asiaa Urheilulehdessä (!): Rautakorven ja Tapolan ero on 50 maalia

--- Lainaus päättyy ---
"Tämän hetken ennusteella Tappara tekee tällä kaudella 50 maalia vähemmän kuin viime vuonna.". Joo tuolleenhan tuon voi laskea ja repiä otsikoita.

--- Lainaus päättyy ---
Clickbaittia ehkä parhaimmillaan.

Tällä hetkellä laahataan 19 maalia viime kautta perässä. Viime kaudella teimme siis 25 ensimmäiseen otteluun 68 maalia, nyt niitä on kasassa 49. Mainitaan vielä, että viime kaudella sarjan ekaan puolikkaaseen teimme 78 maalia ja jälkimmäiseen puolikkaaseen 90.

Tuossa jutussa nostettiin se esiin, mikä minua pisti Kerho-pelin uutisoinnin jälkeen silmään. Eli Jussi Tapolan kerrottiin sanoneen jotain ääni väristen. Olisi hienoa tietää, oliko toimittajan värikynää, väärä tulkinta vai ihan validi alleviivaus.

Vilttitossu:
Minusta se ei ole minkäänlainen ongelma, jos toimittaja löytää pelistä ongelmat, vaan ei ratkasua. Eihän se toimittajan tehtävä millään asteella olekaan niitä ongelmia ratkoa, vaan valmentajien.
Ehkä Petteri Sihvonen UL:n asinatuntijatoimittajana antoi väärän kuvan, kun mies kuitenkin teki toimittajan työtä, ollen kuitenkin analyytikko.

Miksa:
Mua korpee niin saa..nasti tää häviäminen, mutta vielä enemmän mua korpee tää karmee nillitys missä Tappara ,ei pelkästään oo hävinny katastrofaalisesti tätä kautta, vaan on myös ajanut itsensä vuosikausiksi suohon myös tulevaisuudessa. Kaikkien osapuolien välit on poikki ,sillat poltettu ja pelaajat ylikunnossa, alikunnossa tai muutenvaan solmussa.

NYT jos koskaan vois Tappara.fi ottaa roolia ja tehdä vaikka 2 videoo viikossa tonne kotisivuille/Facebookkiin, joissa sitten haastateltas pelaajia ihan vaikka niitten kuulumisista pelin ulkopuolelta. Sellasta hyväntuulista diibadaabaa joka ei tietenkään uppoo meille kyynisille urpoille, jotka täällä ripottelemme tuhkaa itsemme, toistemme ja Tapparan päälle, mutta saattas tollasen "ei hardcore"fanin mielestä osoittaa sellasta hyvää meininkiä Tapparan ympärillä.

Mediassa on jo aivan tarpeeksi negatiivista paskaa Tapparan ja miksei muidenkin joukueiden ympärillä, että tähän vois mediatiimi lyödä vähän Tapparan osalta kiilaa.

grassinen:
Kaipa tämä Lehtisen juttu Dixonin hankinnasta tähän topicciin kuuluu:

http://www.jatkoaika.com/Kolumni/tappara-ei-kaihda-hullujakaan-riskej%C3%A4-mestaruusjahdissaan/163096

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: grassinen - Joulukuu 02, 2014, 16:58:56 ---Kaipa tämä Lehtisen juttu Dixonin hankinnasta tähän topicciin kuuluu:

http://www.jatkoaika.com/Kolumni/tappara-ei-kaihda-hullujakaan-riskej%C3%A4-mestaruusjahdissaan/163096

--- Lainaus päättyy ---

Itse kyllä uskon, että nämä hankinnat on "tulorahoitettu" Mäntylän palkkakulujen säästöllä sekä sponsorien lisäpanostuksella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta