Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (113/208) > >>

toinen aalto:
Voihan se mennä toisinkin päin. Hyvällä pelillä kaiken maailman Solmuille, Santuille ja muille tyhjän paikan merkeille jauhot suuhun

Linden #16:
Mediaa ei kannata ärsyttää esim. jättämällä menemättä pelinjälkeisiin presseihin. Ihan varmaan näin paikan tullen näpäytetään, lyödään säälimättä.

Kyllä mediapeli pitäisi myös ammattilaistasolla hallita edes auttavasti. Olisko mahdoton menoerä palkata edes osa-aikainen tiedottaja/mediaosaaja. Joka saisi kuntoon tiedottamisen ja samalla laittaisi kuntoon nämä some- ja digimedia asiat.

Jos tälläinen henkilö jo organisaatiossa on, olisi ehkä pienen kehityskeskustelun paikka. Ei varsinaisesti loisteta millään osa-alueella liittyen mainontaan, tiedotukseen ym.

Kuitenkin nämä asiat on nykyään kaikessa bisneksessä melko tärkeitä.

8onsekova16:
Toisaalta Tapparaa ei myöskään auta ne ikivalittajat jotka näkevät näillä foorumeilla vain puutteita. Myös nämä foorumit ovat somea ja Tapparan omat "fanit" viitsivät vain vinkua viikosta toiseen. Klikki-lehdistö ottaa myös näistä palstoilta tietoa/vaikutteita omiin juttuihinsa. Joten minusta on aivan turha valittaa jostain puutteista jos omat fanitkaan ei näe oman toimintansa negatiivista vaikutusta. Tapparalla on tällä hetkellä ehkä n. 2000 oikeaa fania, ja ne ovat niitä jotka tukevat joukkuetta ja käyvät peleissä silloin kun Tappara pelaa, eli myös CHL-peleissä. He eivät vain vingu netissä. Loput fanit ovat niitä paljon puhuttuja gloryhunttereita jotka juoksevat vain voittojen perässä, eivät Tapparan perässä. Minusta se on ihan sama mitä klikkilehdistö kirjoittaa kun omat fanit sen suurimman tuhon tekevät kuitenkin. Ei ketään "hausjärveläistä" kiinnosta jos lehdistö kertoo että Tappara on p¤*¤a. Ihan turha vinkua mistään mainonnan puutteesta, mainoksia kyllä on tarpeeksi jos vain kiinnostaa katsoa. Tämä ainainen valitus tästä yhteisöstä tekee negatiivisen, ei lehdistö. Jos täällä olisi porukka positiivisempaa niin lehdistökin saisi jotain positiivisempaa kirjoitettavaa. V ***U, halli täyteen joka ilta niin eiköhän sitä positiivisuutta rupee näkymään.

Linden #16:
Arvon 8onsekova16

Itse käytän aikaani tämän seuran parissa useamman tunnin viikossa, että katson omaavani oikeuden "negailla" tai oikeammin sanoa mielipiteeni. Niin täällä forumilla, kun hallillakin.

Sinäkin olet ihan kivasti mukana luomassa tuota negatiivista ilmapiiriä tänne. Lähestulkoon aina kirjoituksesi on negatiivis sävytteinen edellisiä kirjoittajia kohtaan. Lopuksi itse kerrot kuinka asia todellisuudessa on. Kuinka muut palstalle kirjoittajat eivät joko ymmärrä kiekosta mitään tai ovat muuten vaan valittajia.

Fani, kannattaja miten haluaakaan kutsua on Tappara nimisen yrityksen (Tamhockey Oy:n) asiakas. Se, että asiakkaat vapaaehtoisesti, pyytämättä antavat täällä asiakaspalautta ja kehitysideoita on voimavara.
Monet yritykset joutuvat järjestämään erikseen ihan maksullisesti mielipidekyselyitä ja keräämään asiakaspalautetta. Täällähän sitä olisi valmiina.

8onsekova16:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Lokakuu 09, 2014, 09:54:37 ---Arvon 8onsekova16

Itse käytän aikaani tämän seuran parissa useamman tunnin viikossa, että katson omaavani oikeuden "negailla" tai oikeammin sanoa mielipiteeni. Niin täällä forumilla, kun hallillakin.

Sinäkin olet ihan kivasti mukana luomassa tuota negatiivista ilmapiiriä tänne. Lähestulkoon aina kirjoituksesi on negatiivis sävytteinen edellisiä kirjoittajia kohtaan. Lopuksi itse kerrot kuinka asia todellisuudessa on. Kuinka muut palstalle kirjoittajat eivät joko ymmärrä kiekosta mitään tai ovat muuten vaan valittajia.

Fani, kannattaja miten haluaakaan kutsua on Tappara nimisen yrityksen (Tamhockey Oy:n) asiakas. Se, että asiakkaat vapaaehtoisesti, pyytämättä antavat täällä asiakaspalautta ja kehitysideoita on voimavara.
Monet yritykset joutuvat järjestämään erikseen ihan maksullisesti mielipidekyselyitä ja keräämään asiakaspalautetta. Täällähän sitä olisi valmiina.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo kirjoitukseni ei kyllä ollut tarkoitettu kohdistaa jotenkin erityisesti sinulle, mutta kuten kirjoitit, negailen minäkin, kuulunhan tähän yhteisöön, joten eikö se ole silloin sääntö eikä poikkeus. Ero on vain siinä että muiden nega kohdistuu Tapparaan mikä minua ihmetyttää todella paljon. Miten voidaankin nähdä kokoajan pelkkää huonoutta. Onhan Tapparalla moni asia paremmin kuin monella muulla. Sitä tämä foorumi ei tunnu tajuavan.

Ehkä se johtuu juurikin tuosta, sinulle Tappara on vain yritys, minulle ja 2000 muulle jotain paljon enemmän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta