Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (103/208) > >>

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: Torspo - Kesäkuu 30, 2014, 20:31:20 ---Tamhockey Oy:n tulos nelinkertaistui ja liikevaihto kasvoi miljoonalla! Herää vain kysymys että miksi asiaa ei uutisoi mikään media? Vain Tapparan sivuilla asiasta. Onko asiasta annettu sen kummempaa media-/lehdistötiedotetta? Tämän suntainen julkisuus kun ei olisi haitaksi. Itse en ole löytänyt uutista esim. Iltalehdeltä, -sanomilta, jatkoajasta tai suomikiekosta. Esim. jatkoaika kuitenkin hetki sitten uutisoi HPK:n positiivisen tuloksen, kuten myös yle..

...


--- Lainaus päättyy ---
Jatkoaika: Tappara takoi tulosta myös kaukalon ulkopuolella,

Juissi:
Mitä mieltä Tapparan somen käytöstä? Itse oikeastaan käytän vain twitteriä ja siellä olisi kyllä paljon parantamisen varaa, pelkästään resursseista en usko homman olevan kiinni, sillä moni pienempi seura hoitaa hommaa paremmin ja aktiivsemmin. Muuten some (fb,ig) käytöstä ei tarkkaa kuvaa ole.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Juissi - Elokuu 28, 2014, 14:42:39 ---Mitä mieltä Tapparan somen käytöstä? Itse oikeastaan käytän vain twitteriä ja siellä olisi kyllä paljon parantamisen varaa, pelkästään resursseista en usko homman olevan kiinni, sillä moni pienempi seura hoitaa hommaa paremmin ja aktiivsemmin. Muuten some (fb,ig) käytöstä ei tarkkaa kuvaa ole.

--- Lainaus päättyy ---
Siitä on jo käyty keskustelua Tapparan markkinointi ketjussa, viimeisillä sivuilla. :)

Eetu:
 HuippuKiekko-sivuston tekemä Tappara ennakko http://www.huippukiekko.com/2014/08/1414-tappara/

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: Eetu - Elokuu 29, 2014, 11:46:14 --- HuippuKiekko-sivuston tekemä Tappara ennakko http://www.huippukiekko.com/2014/08/1414-tappara/

--- Lainaus päättyy ---
Huippukiekko-sivuston "asiantuntevasta" kirjoittelusta lainaus:

"Yhdeksi isoksi heikkoudeksi Tapparan osalta kesän peleissä on noussut kurittomuus, joka leimahtaessaan voi tuoda paljonkin ongelmia. Tappara on kiistatta jo viime kaudella ja viime kausina roikkujajoukkue, joka veteli aivan sääntöjen rajamailla. Jos tätä lähdetään kitkemään armotta pois ja sitä kautta kirvesrinnat ajautuvat jatkuvasti jäähysumien keskelle, ei se luo kovin turvallista asetelmaa".

Että sellaista. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta