Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (89/208) > >>

Eetu:

--- Lainaus käyttäjältä: GWG - Huhtikuu 23, 2014, 20:50:39 ---Mitäs mieltä porukka on Nelonen pron kommentaattoreista/asiantuntijoista ja hmm..mediapelistä -  varsinkin nyt parin viime päivän aikana tässä finaalissa?

Vaikka maailmaa oranssisten lasien kautta kovasti katselen, niin kyllä aidosti  v***aa antiapatia Tapparaa kohtaan, mitä tulee joka tuutista.Miksi?
IS ja Pärnänen ja muut "toimittajat" mm. Ylellä ja tänään: esim. Tikkasen kommentit siitä Greenin kostosta ( jossa Huml ajoi selkätaklauksen ensin!), eli 5 minsaa olis pitänyt antaa mukamas. Ja Niinimaan oma joukkue nyt on selvä, jauhaa Kärpistä koko ajan näätälasit päässä ja Kölli peesaa.

Pelaako Tappara sitten niin liaaanikiakkoa vai mikä tässä on?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä jonkinlainen Adressi näitten Tikkasen Kortelaisen ja Niinimaan poistasemiseksi Nelosen studio tiimistä olis paikallaan. Kortelaisen komentit Metsolan kolaamisesta ja kaikki muu Tapparan nälviminen ja moittiminen on mennyt jo vähän liiallisuuksiin.

polvitaklaaja:
Eipä näihin kannata tarttua, se sama vanha paska siellä kiertää aivan kuten JYP:n jyllätessä aikanaan.

Tikkanen kääntää takkia ja sanomisiaan koko ajan ja Kölli ei oikein tiedä minkä tien valitsee kussakin pelissä vaikka kommentit ovat kuitenkin osittain ihan sopivan objektiivisia.

Limutus:

--- Lainaus käyttäjältä: GWG - Huhtikuu 23, 2014, 20:50:39 ---Mitäs mieltä porukka on Nelonen pron kommentaattoreista/asiantuntijoista ja hmm..mediapelistä -  varsinkin nyt parin viime päivän aikana tässä finaalissa?

Vaikka maailmaa oranssisten lasien kautta kovasti katselen, niin kyllä aidosti  v***aa antiapatia Tapparaa kohtaan, mitä tulee joka tuutista.Miksi?
IS ja Pärnänen ja muut "toimittajat" mm. Ylellä ja tänään: esim. Tikkasen kommentit siitä Greenin kostosta ( jossa Huml ajoi selkätaklauksen ensin!), eli 5 minsaa olis pitänyt antaa mukamas. Ja Niinimaan oma joukkue nyt on selvä, jauhaa Kärpistä koko ajan näätälasit päässä ja Kölli peesaa.

Pelaako Tappara sitten niin liaaanikiakkoa vai mikä tässä on?

--- Lainaus päättyy ---

Lukko-sarjasta lähtien olen pitänyt pääasiassa tv-lähetykset äänettöminä. Tikkanenhan on suorastaan vastenmielinen kommentaattori: Jo Pelicansia vastaan tuli todella selväksi miehen antipatiat Tapparaa kohtaan, ei tiedä pelaajien nimiä juuri ollenkaan (taustatyö?) ja vaikka vanhan pelurin työnkuvana on PUHUMINEN, niin ei saa otteluiden aikana muodostettua kuin pari ymmärrettävää lausetta ulos suustaan. Muuten en valittaisi mutta kun Tikin taso on tullut erittäin selväksi näin pitkällä otannalla. Pelkästään Tikkasen takia myös toivon, että Tappara voittaa kultaa perjantaina ja mahdollisimman kyseenalaisella maalilla. Siinähän sönköttää sitten katkerana.

Ljpp:
Ehkä tämä mediatouhu ansaitsisi oman ketjunsa, koska se ei käsittele vain Tapparaa, mutta toistaiseksi tähän.

90-luvulla sanottiin, että Internet tappaa journalismin. Osittain näin on käynytkin, mutta hieman ainakin itselleni vähän eri tavalla kuin odotin. Netissä kun ei ole kiinteää julkaisuajankohtaa ovat isot mediatalot muuttuneet vähäsisältöistä huttua ja tuubaa työntäviksi runsauden sarviksi. Itse asioita ja todellisia uutisia on vähemmän kuin julkaisupaikkoja. Tehdään pää artikkeli, siihen pari sivujuttua, videolähetys ja podcast. Ja katsokaa mitä tahtia nämä talot tätä sisältöä työntävät - siinä ei paljon asioita tarkistella, syvennytä tai tutkivaa journalismia tehdä.

Samalla esimerkiksi urheilutoimittajista on tullut tärkeämpiä kuin itse pelit. Yhtäkkiä heidän naamansa on kaikkialla, television omaisissa lähetyksissä ja he ovat brändätty tuote. Koska mediatalot omistavat kaikkia mahdollisia julkaisukanavia, nämä toimittajat esiintyvät televisiossa, radiossa, televisiossa, streamissa, podcastissa, tekstijutuissa asiantuntijaroolissa. Tämän lajin pioneeri on Petteri Sihvonen joka lanseerasi itsensä Johtavaksi Analyytikoksi, mutta on sittemmin vetäytynyt takavasemmalle vapaaksi kirjoittajaksi ja kas kummaa - itse peli on palannut hänen juttujensa ytimeen.

HalmeenGamesaver:
Olen sitä mieltä, mitä mieltä olen ollut aina MM sun muissakin tapauksissa: ihan turhia jätkiä koko studio täynnä. Kyllä ennen pärjäs Karapalot, Höyryt sun muut ihan yksin. Ei toi hoki ny kuitenkaan ole mitään rakettitiedettä ole!!  Jos et ilman "asiantuntijoita" ymmärrä mitä kentällä tapahtuu, tai ei tapahdu, kannattaa kokeilla vaikka Golfin seuraamista. Perjantaina poikki, ja vien Niinimaalle paketin nenäliinoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta