Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (36/208) > >>

soosi:
www.urheilulehti.fi/jaakiekko/sm-liiga/sm-liigan-mestarisuosikki-aloittaa-playoff-kevaansa-vasta-finaaleissa

Nämä vesselit...


Tapparaa ei ole vielä testattu tämän kauden playoffs-peleissä. Urheilulehden Esko Seppänen ja Petteri Sihvonen perkaavat joukkueen tilanteen U-studiossa.
"Tapparan järjestelmälliselle työlle on nostettava hattua", Sihvonen hehkuttaa.

janski:
Jo alko suitsutus Tapparan pualesta Seppäsen suustakin.Joko poika uskoo Tapparan mestaruusmahrollisuuteen.Kiitos Tappara Eskon nöyryyttämisestä.Tuntuu hyvältä....pitkästä aikaa.

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Huhtikuu 12, 2013, 14:11:03 ---www.urheilulehti.fi/jaakiekko/sm-liiga/sm-liigan-mestarisuosikki-aloittaa-playoff-kevaansa-vasta-finaaleissa

Nämä vesselit...


Tapparaa ei ole vielä testattu tämän kauden playoffs-peleissä. Urheilulehden Esko Seppänen ja Petteri Sihvonen perkaavat joukkueen tilanteen U-studiossa.
"Tapparan järjestelmälliselle työlle on nostettava hattua", Sihvonen hehkuttaa.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä Sihvonen on ihan jees. Jotenkin rauhallisempi kun ennen ja ei niin paljoa provoa. Kyllähän mies takitiikoiden ja pelitapojen päälle ymmärtää.

Seppänen taas on ihan täys pelle. Ei osaa muuta kun provoilla ja luulee itsestään liikoja. Arvostelee muita toimittajia vaikka itse vetää ihan vihkoon kokoajan.

gatecrasher:
Jatkoaikaan on ilmestynyt ennakkojuttuja huomenna alkavista finaaleista. Ja tottakai itsekin "provosoiduin" allaolevasta jutusta, tosin odottelinkin jo että missä nämä viipyvät. Olo on kuin 2001 finaalien aikaan jolloin Jortikka "tilasi" iltapäivälehdet ja Petteri Nummelinin ihmettelemään SM-Liigan tuomarilinjaa.

On totta, että Tappara sai esim. Lukko -sarjassa jäähyjä kiinnipitämisistä. Mutta niistäkin oli kyllä osa keski- ja hyökkäysalueella otettuja täysin turhia jäähyjä jotka eivät liittyneet joukkueen puolustamiseen mitenkään. Ja edelleenkin väitän että Lukko sai roikkua ja repiä tuossa sarjassa enemmän.

Jatkoaika: Kaukoranta suomii Rautakorven liaanikiekkoa


peterra:
Kieltämättä aika tyly näkemys tapparan puolustuspelistä Kaukorannalla ja varsinkin kun siihen lasketaan mukaan myös keskialueen ja hyökkäysalueen jäähyt osana puolustuspeliä.
Itse en osaa katsoa peliä tuolla tavalla, koska tätä samaahan taidetaan harrastaa joukkueessa kuin joukkueessa. Kun katselin tuota JYP-Ässät sarjaa niin en kyllä sanoisi pelkästään, että JYP roikkui vaan kyllä ässätkin siellä roikkui ihan yhtä lailla kiinni. Kaikista mielenkiintoisinta oli kyllä tuo viimeisessä maanantain pelissä ollut linja, jossa JYPille vihellettiin (abidin muodossa) aika monta jäähyä samanlaisista tilanteista, mistä ässille ei jäähyjä vihelletty koko pelissä. Kai se sitten vaatii erityistä asiantuntemusta ymmärtää, että mikä näissä oli ero, mutta itse kun noita pelejä ilman tunnekiimaa katselin niin mielestäni ässät kyllä sai aika paljon tuomarietua jyppiä vastaan, koska monta täysin samanlaista tilannetta jäi porilaisilta kyllä viheltämättä.

Mutta tietysti kaikki sallitaan ja tämä nyt lienee sitten porilaisten linja tässä. Odotettavissa on, että tämä tarttuu faneihin, jotka luultavasti valmentajan esimerkillä ovat tässä sitten mukana. Mielestäni tappara ei kyllä tee mitään poikkeusta yleiseen linjaan sm-liigassa edes puolustuspäässä ja toisaalta mun mielestä ihan reilusti voidaan sanoa, että kyllä siellä vastuksetkin roikkuu kiinni. Aika jännä statement, että HIFK ja Lukko on tässä jo erotettu siten, että niissä ei tapahtunut mitään roikkumista tai rikkomista vaan pelkästään tapparassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta