Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Lukko-Tappara 30.10.12 (Ti)

<< < (3/9) > >>

Ioni:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Lokakuu 30, 2012, 13:01:20 ---Ei pelkkä laukaus, maalivainu paremminkin. Voit itekkin kattella tilastoja viime kaudelta maaleja/pelejä, tai laukaus%. Tän kaudenkin laukaus% tilastoissa oli ennen Jyp peliä toisena Sashan jälkeen. Ihan näillä spekseilläkin jo toivois vähän paremmin peliä tekeviä ketjukavereita Ahtolalle. Nyt ois esim. ihan hyvä paikka sijoittaa Connolly sinne kolmoseen Hansenin tieltä, ja Venu neloseen, tai vaikka vilttiin minun puolesta ;). Ja kun kerran sanoit ton laukauksen, ni kyllähän se taitaa olla aika paljon parempi ku suuremmalla osalla Tapparaa?

--- Lainaus päättyy ---

Sä siis vertaat tilastollisesti peliä tekevää luovaa sentteriä, Barkov, ja klassista voimahyökkääjää, Ahtola, toisiinsa? Oikeesti? Mulla menee muutenkin toi sun logiikkas välillä vähän ohi, eli nyt siirretään Hansenin tieltä Connolly kolmoseen, niin ilmeisesti siis Ahtola ykköseen ja sitten kun Hansen tulee, niin Ahtola takaisin kolmoseen? Miten se nyt taas muuttaa kaverin tilannetta mitenkään?

On, laukaus on parempi kuin muilla, mutta kun se s**tana SÄÄSTELEE sitä!! Ihan sama mulle vaikka maalivainu olis verikoiran tasoa jos siitä ei ole mitään iloa kun kiekko ei irtoo lavasta tai jos irtoo niin se johtuu liian vaikean harhautuksen yrittämisestä! Mä olin viimekaudella etulinjassa iloitsemassa Jerryn hankkimisesta joukkueeseen, eli ihan turha tulla kertomaan etten tiedä kaverin potentiaalia! Olen pelannut Jerryä vastaan ja jopa kanssa... Peliaika ja paikka liigassa pitää ansaita tämän hetkisen tason perusteella ja Jerryn pelit tällä kaudella nähneenä hän ei ansaitse enempää kuin paikan 3. kentällisessä. Tästä olen syvästi pettynyt.

tsrautia:

--- Lainaus käyttäjältä: Ioni - Lokakuu 30, 2012, 13:15:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Lokakuu 30, 2012, 13:01:20 ---Ei pelkkä laukaus, maalivainu paremminkin. Voit itekkin kattella tilastoja viime kaudelta maaleja/pelejä, tai laukaus%. Tän kaudenkin laukaus% tilastoissa oli ennen Jyp peliä toisena Sashan jälkeen. Ihan näillä spekseilläkin jo toivois vähän paremmin peliä tekeviä ketjukavereita Ahtolalle. Nyt ois esim. ihan hyvä paikka sijoittaa Connolly sinne kolmoseen Hansenin tieltä, ja Venu neloseen, tai vaikka vilttiin minun puolesta ;). Ja kun kerran sanoit ton laukauksen, ni kyllähän se taitaa olla aika paljon parempi ku suuremmalla osalla Tapparaa?

--- Lainaus päättyy ---

Sä siis vertaat tilastollisesti peliä tekevää luovaa sentteriä, Barkov, ja klassista voimahyökkääjää, Ahtola, toisiinsa? Oikeesti? Mulla menee muutenkin toi sun logiikkas välillä vähän ohi, eli nyt siirretään Hansenin tieltä Connolly kolmoseen, niin ilmeisesti siis Ahtola ykköseen ja sitten kun Hansen tulee, niin Ahtola takaisin kolmoseen? Miten se nyt taas muuttaa kaverin tilannetta mitenkään?

On, laukaus on parempi kuin muilla, mutta kun se s**tana SÄÄSTELEE sitä!! Ihan sama mulle vaikka maalivainu olis verikoiran tasoa jos siitä ei ole mitään iloa kun kiekko ei irtoo lavasta tai jos irtoo niin se johtuu liian vaikean harhautuksen yrittämisestä! Mä olin viimekaudella etulinjassa iloitsemassa Jerryn hankkimisesta joukkueeseen, eli ihan turha tulla kertomaan etten tiedä kaverin potentiaalia! Olen pelannut Jerryä vastaan ja jopa kanssa... Peliaika ja paikka liigassa pitää ansaita tämän hetkisen tason perusteella ja Jerryn pelit tällä kaudella nähneenä hän ei ansaitse enempää kuin paikan 3. kentällisessä. Tästä olen syvästi pettynyt.

--- Lainaus päättyy ---

Musta tuntuu, että Ioni on nyt vähän kassalla. Ongelma Ahtolan kohdalla on siinä, että on joutunut pelaamaan pääasiassa puukäsien kanssa, jotka ei pysty petaamaan Jerrylle vetopaikkoja maalintekosektoriin. Siellä Ahtola on liigan parhaita tykkejä. Itse olen siis samaa mieltä Vilttitossun kanssa.

Ioni:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Lokakuu 30, 2012, 13:22:24 ---Musta tuntuu, että Ioni on nyt vähän kassalla. Ongelma Ahtolan kohdalla on siinä, että on joutunut pelaamaan pääasiassa puukäsien kanssa, jotka ei pysty petaamaan Jerrylle vetopaikkoja maalintekosektoriin. Siellä Ahtola on liigan parhaita tykkejä. Itse olen siis samaa mieltä Vilttitossun kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan mielenkiintoinen väite tuo. En nyt äkkiä keksi mikä tilasto tai historia sitä vaan tukis että Jerry on liigan parhaita tykkejä maalintekosektorissa. Jerry on tehnyt yhdellä kaudella yli 20 maalia. Jopa Makkonen on voittanut SM-lligan maalipörssin, mutta silti häntä saa täällä parjata mielin määrin (tosin ihan syystä). Muistaakseni kauhean montaa puukättä ei HIFK:n miehistöstä löytynyt mm. Granlund, mutta ei Jerry silti mikään ykköspyssy ollut sielläkään.

Vilttitossu:
Kyllä sä Ioni ihan oikeessa olet. Nimittäin siinä, et sulla menee aikalailla ohi. Jos luet ihan ajatuksella, ni Hansen menis ykköseen ja Connolly kolmoseen Venun tilalle, et saatais sille Jerrylle niitä LAADUKKAITA paikkoja mistä kannattaa koittaa.
Se nyt vaan on ihan turhaa rueta roiskimaan mistä sattuu, sen verran hyviä veskareita on joka ikisellä liigajoukkueella. Mua niin tympäsee, kun esim. hyvä ylivoimapyöritys hukataan sillä, että ladataan jostain laidan vierestä kaamee pommi ohi maalin, ja kiekko menee ränniä pitkin omaan päähän...

Lisäks voisit vielä kattoo, vertasinko Ahtolaa ja Barkovia toisiinsa? En siis verrannut, vaan totesin, et Barkovilla on edelleen joukkueen paras laukaus% ja Ahtolalla toisiks paras. Ton prosentin perusteella haluisin nähä Jerryn  kentällisessä, olkoot vaikka nelonen, missä ois ketjukavereina sellaset kundit jotka pystyis niitä potentiaalisia maalintekopaikkoja luomaan, että hyvää laukausta pystyis hyödyntämään enemmän.

Miksa:
Nonniin koitetaas taas. Jyppi voitosta hyvät asiat mukaan , eli lähes virheetön 56 minuuttia ja lisää ratkaisijoita/onnistujia. Connoly ylivoimalle ja käsky lontooks, että AMMU.

Lukolla pahimpia on noi juutit, mutta jos ne saadaan pimennettyä ,niin voitosta voidaan taistella. Mielenkiintoinen on myös tää Dufva vs. Rautakorpi. Siinä kohtaa kaks valmentajaa, entinen ja nykyinen Tappara, joilla tuntuu olevan aivan eri valmennusfilosofiat. Kuinka siinä sitten käy?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta