Kirjoittaja Aihe: Teemu Laine  (Luettu 85507 kertaa)

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #60 : Huhtikuu 02, 2006, 11:18:40 »
Hyvät pleijarit pelas! Ja tästä on hyvä jatkaa ensi kauteen, toivottavasti saa vastaisuudessakin Stefun kanssa pelin kulkeen sillä oli hieno katsela kun Temekin pelasi omalla tasollaan.

Poissa Pinto

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #61 : Huhtikuu 02, 2006, 12:45:31 »
 :D
Mielestäni Teemu ansaitsee ison peukalon. Pelannut koko kauden tosi hyvin.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #62 : Huhtikuu 02, 2006, 13:00:08 »
Tappara-kauden ensimmäisen sekä viimeisen maalin tekijä, väliin mahtui lisäksi runkosarjassa viisi muuta maalia ja 11 syöttöpinnaa sekä pleijareissa kolme maalia. Välillä tuntui, että menköön Laine takasin Stadiin, jos kerran sinne haikailee, mutta pleijareissa mieleni muuttui kummasti.

Mun mielipiteeni on, että pleijareissa tasoaan nostivat vain Laine ja Pukka, Kauppisen palatessa syksyiselle tasolleen sekä Mäkisen ja Öhmanin edelliskausien.

Viiskymppisen kiima, vaikea saavuttaa ja vielä vaikeampi ylläpitää. Ei auta nyt poronsarvetkaan.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #63 : Syyskuu 21, 2006, 10:25:53 »
Jäähyjä liikaa! Harvemmin jäähyboksista voitettaan pelejä! Tänään keskityt vain ja ainoastaan pelaamiseen. Haluan nähdä irtiottoja pakeista ja suoraan maalille menoa tehden maaleja. Kiekottomana menet suoraan päälle ja taklaat puhtaasti! Eikä mitään negatiivisia elkeitä! Menet vain ja ainoastaan voittamaan kentälle!

Poissa Ahteri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #64 : Syyskuu 21, 2006, 11:03:41 »
Jäähyjä liikaa! Harvemmin jäähyboksista voitettaan pelejä! Tänään keskityt vain ja ainoastaan pelaamiseen. Haluan nähdä irtiottoja pakeista ja suoraan maalille menoa tehden maaleja. Kiekottomana menet suoraan päälle ja taklaat puhtaasti! Eikä mitään negatiivisia elkeitä! Menet vain ja ainoastaan voittamaan kentälle!
No kyllä Laine nyt tottelee, kun oikeen jälkipeleistä tulee ohjeet. Noilla ohjeilla maajoukkueeseen???
Kyllä se siitä lakkaa helpottamasta.

Poissa kylmis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #65 : Syyskuu 21, 2006, 11:21:01 »

 Hyvä tapsa vähän mää repesin,uramalle kans pari neuvoa.

Poissa Volkkarijermu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
    • Tuning
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #66 : Syyskuu 26, 2006, 21:21:48 »
Laine oli ainakin tänään Tapparan parhaita. Ei vaikuta hassummalta pelaajalta. Kulkee luistimilla riittävän kovaa ja vähä päällekkin.
www.modificars.fi Wössner, Bilstein, Eibach, G&M, Koni, KW, Continental, Martelius, Oettinger......

hardflip

  • Vieras
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #67 : Syyskuu 26, 2006, 21:37:02 »
Liukas kaveri, Saipan pakeilla oli aika huomattavia vaikeuksia saada Lainetta kiinni vilkkaissa hyökkäyksissä.

Tätä olen odottanut Laineelta tältä kaudelta. Hienoa.

Poissa tapsu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 62
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #68 : Lokakuu 31, 2006, 23:23:04 »
Meinaakohan Muukkonen antaa Teemu-pojalle pelikieltoo ku Ylönen loukkaantu eikä enää pelannu pelis? En kyl ihmettelis yhtään jos se taas jostakin sais pari pelii hommattua... ;)

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #69 : Lokakuu 31, 2006, 23:25:46 »
Kaksi peliä tulee. Varma tieto.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #70 : Joulukuu 05, 2006, 23:02:15 »
Mä oon ollu tällä kaudella melkosen pettyny Laineeseen. Se ottaa ihan liikaa jäähyjä ja kaikesta ihan idioottimaisesta.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #71 : Joulukuu 05, 2006, 23:13:50 »
Mä oon ollu tällä kaudella melkosen pettyny Laineeseen. Se ottaa ihan liikaa jäähyjä ja kaikesta ihan idioottimaisesta.

Häh? Mitä sää Laineelta sitten odotat? Janneksko sen pitäis ruveta?

Mun mielestäni Teemu on nimenomaan tällä kaudella pelannut niillä omilla avuillaan. Mikään samettikäsi hän ei, mutta silti tehoja on kohtuullisesti ja rooli ketjussaan just hänen kyvyilleen sopiva. Ne turhautumisjäähytkin ovat jääneet minimiin.

Jää Teemu Tapparaan, täällä(kin) sua arvostetaan ja täällä sää onnistut, á la Vertala.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #72 : Joulukuu 05, 2006, 23:37:53 »
En oo sanonu että sen pitäis ruveta yhtään kenekskään. Olkoon oma ittensä mun puolesta, mutta niitten turhien jäähyjen katteleminen rupee pikkuhiljaa ottaan päähän.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #73 : Joulukuu 06, 2006, 00:09:15 »
OK Annilieh, älä hermostu.

Mun piti oikein tarkistaa ja kyllähän Teemu tänään kaks jäähyä otti. Mutta eikös se toinen ollut joukkuerangaistus? Silti mää olen sitä mieltä, että Laine on pelannut tämän kauden ernomaasemmin ku aiemmat, vaikka viime kaudella tekikin sekä Tapparan ensimmäisen että viimeisen maalin.

Nykyroolin toimivuuden lisäksi mää arvostan sitä, ehkä täysin oma tuntemukseni, että Teemun uskaltaa - mm. Viinasen, Venäläisen, Pyymäen, Nurmen, Burken ja Pukankin tavoin - laittaa kentälle ketä vastaan vastaan vain. Ei (näillä jätkillä) ole pelkoa osteoporoosista. Eikä sen puoleen siitäkään, että virtuoosimme loukkaantuisivat.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Teemu Laine
« Vastaus #74 : Joulukuu 06, 2006, 00:14:45 »
En mä tollasesta hermostu. ;D
Enkä nyt tarkottanut pelkästään tän päivän peliä, vaan siis ihan yleisesti tätä kautta. Onhan Laine sinänsä ihan hyvä pelaaja, mutta parempaan päin menis jos jäähyily vähentyis.